Gå til innhold

Ons-etikette? Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I en alder av 30 år har jeg hatt min første one night stand. Har tidligere vært veldig selektiv, men på lørdag drakk jeg litt for mye og gav rett og slett litt faen 🙈

Traff en jeg har hatt et godt øye til og ble med han hjem. Vi rotet litt men hadde ikke sex da jeg sa stopp fordi jeg var for trøtt og full. Og det respekterte han. Men neste morgen hadde vi sex, og det var egentlig ganske bra! Etterpå sovnet jeg, og da jeg våknet hadde han gått ned i stua.

Jeg var egentlig ganske dårlig og ville bare hjem. Han lå på sofaen, vi hadde en litt klein samtale så sa jeg at jeg ville ta bussen hjem. Det var egentlig det, takk og farvel.

Men sånn i ettertid har jeg tenkt litt. Var det frekt å bare stikke sånn med én gang? Er det vanlig å ta kontakt etterpå eller skal man nesten late som det aldri skjedde?

Nå er jeg ikke interessert i noe mer med han (han er en sånn typisk party ungkar) og jeg tviler på at han er på jakt etter noe seriøst. Men jeg kommer nok til å treffe på han igjen da dette er en liten by og vi har felles venner. Han er en hyggelig fyr og jeg vil liksom ha en god tone.

Overtenker jeg fullstendig nå?

Anonymkode: 0e4ba...684

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel frekkere å stikke mens den andre sover. 

Et "Hei, takk for sist" er nøytralt og greit neste gang dere treffes. 

• Liker 1
Skrevet

Nei du gjorde helt riktig her. Det hadde blitt rart om du hadde satt deg ned og sett tv og blitt der , meningen er at man skal gå så fort man våkner. Og nei man tar vanligvis ikke kontakt i ettertid, er jo derfor det heter ONE night , stand , men det fins jo tilfeller der folk føler veldig god kjemi og får lyst til å gjenta det og holder kontakten. Noen forhold starter også sånn, men de fleste tilfellene er nok bare casual sex og adios kanskje vi ses eller ikke. 

Anonymkode: fcf6d...486

• Liker 2
Skrevet

Er det ons når du fortsatt legger ut følere på om det er innafor med rekontakt? Eller tenker løst på å møte han ute på byn igjen?

Skrevet

Takk for sist går fint neste gang dere møtes

Skrevet

Du overtenker :) man er fyllesjuk og vil hjem. Man sier bare ha det, og stikker. Lat som ingenting neste gang dere ses.. I hvert fall ikke takk for sist, kan bli litt sånn "..takk for sist ;)" om du skjønner :P men det kommer an på hva slags tone dere vanligvis har. Men ikke kontakt han :)

Anonymkode: 7ff82...9db

• Liker 2
Skrevet

Ja, ikke si takk for sist. Og ikke tenk mer på det.

Anonymkode: fc310...38d

• Liker 2
Skrevet

Hvis du sier takk for sist mens andre hører på, tenker de sitt. Sier du hei og ser ned, skjønner alle tegningen. Hilser du med et bredt smil er det som å si det rett ut. Nei, dette er ikke lett. Se frem til pinlige situasjoner i fremtiden. ;)

Det minner meg om en kompis, vi passerte ei dame med fyr og barnevogn, han sa høflig "hei", hun ble sprutrød, stakkar. Viste deg at han hadde hatt henne og venninnen i senga samtidig noen år tilbake. Nå var hun ordentlig familiefrue, da passet det særdeles dårlig å bli minnet på sin fortid. Stakkars fyr også, hva må han ha tenkt.

Skrevet

Det er nå ikke så vanskelig å si hei på en nøytral måte, synes jeg.

Anonymkode: fc310...38d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...