Gå til innhold

Date noen med annet enn livssyn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere datet noen med et annet livssyn enn deg selv? For eksempel om du ikke er religiøs og han/hun er det? Noen som har noen erfaringer rundt dette?

Anonymkode: 78af0...a62

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne dere datet noen med et annet livssyn enn deg selv? For eksempel om du ikke er religiøs og han/hun er det? Noen som har noen erfaringer rundt dette?

Jeg har ikke erfaring med å DATE noen, men med å ha følelser for noen. 

Jeg er generelt pysete når det gjelder å innrømme og involvere følelser i sitt liv, men jeg har lagt fremtiden med han vekk. Tenker at følelsene vil gå over etter hvert. Kanskje hadde det gått bra?

jeg tenker jo mye på han og hvordan det hadde vært å bli sammen. Veldig spennende egentlig. Men er for redd for konfliktene:/ 

Anonymkode: 7824d...1e1

Skrevet

Tenker du på islam? 

Anonymkode: 4bee0...141

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja eller ikke då mye annet religiøst livssyn men generelt et annet syn på ting pga kulturelle forskjeller. Funka dårlig

Skrevet

Nei, jeg liker ikke damer med individuelle tanker og meninger.

Anonymkode: ef583...d36

Skrevet

Å skape et liv sammen med en som ikke er religiøs vet jeg hvertfall at ikke hadde gått for meg. 

Anonymkode: 3bb03...6a4

Skrevet

Nei, jeg tror ikke jeg kunne ha datet eller vært sammen med noen som var religiøse. Vi trenger ikke ha like meninger om alt, men akkurat religion har jeg ikke noe til overs for. Kunne for eksempel aldri gifta meg i kirken eller døpt barna våre osv., selv om det er mange som gjør dette selv om de ikke er religiøse. For meg blir det helt feil. 

Anonymkode: 78bb1...913

Skrevet

Jeg er kristen og mannen min er muslim. Jeg er mer religiøs enn ham. 

Anonymkode: ecba6...5cb

Skrevet

Jeg har hatt to muslimske kjærester. Ble slutt pga menneskelige problemer, ikke religiøse.. 

Anonymkode: 799cb...cf1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...