AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Kunne dere datet noen med et annet livssyn enn deg selv? For eksempel om du ikke er religiøs og han/hun er det? Noen som har noen erfaringer rundt dette? Anonymkode: 78af0...a62
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne dere datet noen med et annet livssyn enn deg selv? For eksempel om du ikke er religiøs og han/hun er det? Noen som har noen erfaringer rundt dette? Anonymkode: 78af0...a62 Jeg har ikke erfaring med å DATE noen, men med å ha følelser for noen. Jeg er generelt pysete når det gjelder å innrømme og involvere følelser i sitt liv, men jeg har lagt fremtiden med han vekk. Tenker at følelsene vil gå over etter hvert. Kanskje hadde det gått bra? jeg tenker jo mye på han og hvordan det hadde vært å bli sammen. Veldig spennende egentlig. Men er for redd for konfliktene:/ Anonymkode: 7824d...1e1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 Tenker du på islam? Anonymkode: 4bee0...141
Maleficenta Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne dere datet noen med et annet livssyn enn deg selv? For eksempel om du ikke er religiøs og han/hun er det? Noen som har noen erfaringer rundt dette? Anonymkode: 78af0...a62 Ja eller ikke då mye annet religiøst livssyn men generelt et annet syn på ting pga kulturelle forskjeller. Funka dårlig
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Nei, jeg liker ikke damer med individuelle tanker og meninger. Anonymkode: ef583...d36
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 Å skape et liv sammen med en som ikke er religiøs vet jeg hvertfall at ikke hadde gått for meg. Anonymkode: 3bb03...6a4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 Nei, jeg tror ikke jeg kunne ha datet eller vært sammen med noen som var religiøse. Vi trenger ikke ha like meninger om alt, men akkurat religion har jeg ikke noe til overs for. Kunne for eksempel aldri gifta meg i kirken eller døpt barna våre osv., selv om det er mange som gjør dette selv om de ikke er religiøse. For meg blir det helt feil. Anonymkode: 78bb1...913
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #8 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg er kristen og mannen min er muslim. Jeg er mer religiøs enn ham. Anonymkode: ecba6...5cb
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #9 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg har hatt to muslimske kjærester. Ble slutt pga menneskelige problemer, ikke religiøse.. Anonymkode: 799cb...cf1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå