Gå til innhold

Jeg tenkte jeg skulle finne en bok om hvordan jeg lærer meg å spille gitar, men det ga jeg fort opp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte gitarboka til Lillebjørn Nilsen :)

Anonymkode: fe819...9ca

• Liker 3
Skrevet
På 9.10.2017 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Jeg brukte gitarboka til Lillebjørn Nilsen :)

Anonymkode: fe819...9ca

Tenkte også på den da jeg så tråden. Jeg spiller ikke gitar selv, men har inntrykk av at Lillebjørn Nilsens gitarbok har vært "Bibelen" for flere generasjoner av gitarspillere i Norge. 

• Liker 1
Gjest Linaria
Skrevet

Kjæresten min er gitarlærer og sverger til Justin Guitar's Beginner's Course. 

Gjest Coolaid
Skrevet
1 minutt siden, Linaria skrev:

Kjæresten min er gitarlærer og sverger til Justin Guitar's Beginner's Course. 

Yes. Justin er veldig flink å lære fra seg og absolutt en superflink gitarist (Katie Melua) . Anbefales for alle som har lyst å begynne å spille litt. 

Ellers kan ts bruke Lillebjørns store gitarbok - lån den på biblioteket og prøv den før du kjøper den. Det samme gjør du med DeLillos gitarbok

I min tid begynte jeg med Lillebjørns store gitarbok som ble brukt som lærebok av min gitarlærer. 

Skrevet
På 9.10.2017 den 20.21, AnonymBruker skrev:

Jeg er 41 så da er det vel passe å begynne med å lære seg å spille på et instrument som gitar? Søkte på amazon etter noe, men det prosjektet la jeg fort av meg. Selv om jeg er mann så er ikke dette noe som tiltaler meg akkurat.

https://www.amazon.co.uk/Guitar-exercises-beginners-play-guitar-ebook/dp/B074Z2D47X/

Anonymkode: b797e...755

Hva har omslaget på den boken med gitarspilling å gjøre? :klo:

Unnskyld meg, sikkert bare jeg som er treig...

Anonymkode: 213b4...caa

Skrevet

Bruker yousician app til å lære meg piano, og mannen lærer seg ukulele. Helt super app :) 

Anonymkode: cb16f...911

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...