Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så mye skriverier om bloggere på kg. De er også på instagram. Jeg er ikke noe bloggleser,men i dag har jeg sett innom de som er mest omtalt.

Jeg undrer fortsatt. Dette leser dere hver dag? Så hamres det løs på tastaturet med kritikk etterpå. Her på kg. Det er jo kjempefint for disse. Rart, at det stort sett er kvinner som blogger? Til mer dere

kritiserer, til flere går inn på bloggene.

Desto flere klikk.

Hva ser jeg på disse omdiskuterte bloggere og instagram?

Det første du ser er at de aller fleste har samme hårfarge, bleket. De har samme øyenbryn. Ingen med kort hår, det er løshår. Så er det tenner...når du ser bilder fra år tilbake, så er tenner fikset. Så er det filler, botox, og fyll i brystet.  Så sitter de i en kunstig stilling i en sofa eller stol, og skal se fotogen ut. Gjerne med et moteblad

Eller de står i en rar stilling i treningstøy, sponset.  Ellers er det et glass med bobler. I hjemmet har mange samme salongbord, lysestaker i sølvfarget og roser på bordet. 

Er det stas å være like? Og hva byr de på? En kunstig verden. Det er meg,meg og atter meg. Se på meg. Nysminket. 

Så har de med barna. Små jenter i tyllkjoler. T.o.m i Syden.  Har ikke sett en unge til disse som er snørrete,skitten.

Hva er de opptatt av ellers?  Ikke noe annet enn seg selv. Og dette kallet de for fulldagsjobb? Og dette er dere villig til å "forsørge"?

Dere er jo mye det inne, ellers har dete ikke vist om alt som skjer.

Klarer dere å ta en blogger uke?

Anonymkode: 53e29...f33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du laget 2 tråder om det samme?

Anonymkode: e79e4...3c5

Skrevet

Jeg mistenker faktisk at en stor andel av de som leser alt de kommer over om kjente bloggere, gjør dette utelukkende for å ha noe å irritere seg over...                  

Det som er ganske latterlig (eller pateisk?) er jo at disse kritikerne selvfølgelig  genererer veldig mange klikk til disse bloggene. I tillegg klikker de ofte på lenker og sånn som bloggerne reklamerer for, og på ting som blir skrevet om bloggerne hos forskjellige nettaviser. De som arbeider i nettaviser får jo selvfølgelig med seg hva slags saker som gir aller mest klikk til nettavisene sine. Dermed fortsetter de jo selvfølgelig å pøse ut saker om bloggere, og dette fører til at disse bloggerne får enda mer oppmerksomhet... 

:bond:

Anonymkode: 5959f...37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...