AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Og dette er grunnen til at det bør bli forbudt å gifte seg med en slektning! 61 barn var gift eller forlovet da de kom til Norge fra Syria Sa ja til å gifte seg med fetteren i frykt for å bli drept av familien Anonymkode: 05d66...1c2 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og dette er grunnen til at det bør bli forbudt å gifte seg med en slektning! 61 barn var gift eller forlovet da de kom til Norge fra Syria Sa ja til å gifte seg med fetteren i frykt for å bli drept av familien Anonymkode: 05d66...1c2 Dette er en blant mange grunner til at Sylvi Listhaug må fortsette den gode jobben hun gjør - jeg ønsker ikke at innvandrere skal bruke av vår fremtidige pensjon og velferd. Anonymkode: 67674...eaa 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 Som vi vet så blir barn av disse,ofte født med sykdom/skader Anonymkode: a7fdb...d46
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er en blant mange grunner til at Sylvi Listhaug må fortsette den gode jobben hun gjør - jeg ønsker ikke at innvandrere skal bruke av vår fremtidige pensjon og velferd. Anonymkode: 67674...eaa Jeg ønsker ikke at kontantstøtte skal ut av Norge heller jeg: https://www.nav.no/no/Person/Familie/Barnetrygd+og+kontantstotte/Relatert+informasjon/barnetrygd-og-kontantstøtte-til-utenlandske-arbeidstakere-i-norge 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som vi vet så blir barn av disse,ofte født med sykdom/skader Anonymkode: a7fdb...d46 Det kan man og si om en rekke kristne sekter og samfunn i Norge. Anonymkode: 82af6...ed5 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 5 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg ønsker ikke at kontantstøtte skal ut av Norge heller jeg: https://www.nav.no/no/Person/Familie/Barnetrygd+og+kontantstotte/Relatert+informasjon/barnetrygd-og-kontantstøtte-til-utenlandske-arbeidstakere-i-norge Det kan man og si om en rekke kristne sekter og samfunn i Norge. Anonymkode: 82af6...ed5 Jada, slike ekteskap er helt vanlig blandt kristne samfunn i 2017 Anonymkode: 2fe8d...be7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå