AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Del Skrevet 9. oktober 2017 For ca en måned siden sov jeg over hos en kompis. Vi koste masse på hverandre hele kvelden, og spoonet hele natta. Han liksom holdt meg ordentlig tett inntil seg, koste på øreflippen min, og kysset panna mi på et tidspunkt. Den ene hånda hans lå ved flere anledninger på hoftebeinet mitt rett ved trusekanten og det var bare megadeilig alt sammen. Vi hadde ikke sex eller noe slikt, men det bygde seg helt klart opp noe. Neste morgen da jeg skulle reise hjem klemte han meg ordentlig lenge i døra, sånn et godt halvt minutt, før han slapp. Vi har snakket masse i ettertid, men ikke sett hverandre pga tidsmangel. For en uke siden spurte han meg hva jeg helt ærlig kunne tenke meg som en ønsket "fremtid", hva var det jeg var ute etter i ham liksom. Egentlig sånn helt ærlig vil jeg bare inn i buksa på ham, kanskje ha ham som en ff eller noe slikt. Måtte pynte litt på det men samtidig sa jeg at jeg overhodet ikke var interessert i noe forhold (som er helt sant) men at jeg synes han var attraktiv og følte mer for ham enn som en venn. Jeg vil ikke binde meg til noen, og er egentlig bare ute etter å ha det litt gøy. Han sa at han var enig, men at han ville ha det avklart fordi han har opplevd jenter som håpet på noe mer med ham og så har han måttet skuffe dem. Han sa at han er veldig glad i kos, men ellers ønsker han å holde ting platonisk. Jeg kan si med det samme at det var IKKE mye platonisk med natta jeg var der, hvis jeg har forstått "platonisk" rett. Så; vil han egentlig det samme som meg, bare å rote rundt men ikke binde seg? Hva tenker dere? Anonymkode: b0945...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hvorfor sier ikke folk hva de egentlig mener? Anonymkode: 4e98d...347 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg forstår hva han mener. Sex og kos er greit, men ikke noe dyp kjærlighet. Jeg hadde takket ja om jeg var deg. Anonymkode: 216b8...210 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 9. oktober 2017 #4 Del Skrevet 9. oktober 2017 Platonisk betyr vel overfladisk. Det vil si uten noe særlig følelser. Sex kan en jo ha likevel. Forresten virker han som en bra fyr! Voksent gjort å avklare ting ved å spørre,og å være ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 9. oktober 2017 #5 Del Skrevet 9. oktober 2017 Så sant ikke kompisen din heller ikke vet hva platonisk betyr ville jeg ikke håpet på noe mer enn det dere har gjort til nå. Platonisk betyr kjærlighet uten sanselig begjær, altså kjærlighet uten sex. Ville nok først fått avklart hva han legger i ordet platonisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 9. oktober 2017 #6 Del Skrevet 9. oktober 2017 6 minutter siden, Leeloo skrev: Så sant ikke kompisen din heller ikke vet hva platonisk betyr ville jeg ikke håpet på noe mer enn det dere har gjort til nå. Platonisk betyr kjærlighet uten sanselig begjær, altså kjærlighet uten sex. Ville nok først fått avklart hva han legger i ordet platonisk. Han sa det vel egentlig klart. Han ville ha kos,og det betyr vel sex. ELLERS ville han ha det platonisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 9. oktober 2017 #7 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg ville spurt ham om han mente platonisk som venner, eller platonisk som ff. Platonisk er for øvrig et veldig merkelig ord å bruke etter en sånn kveld sammen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #8 Del Skrevet 9. oktober 2017 Synonym til platonisk: anstendig, asketisk, avholdende, bluferdig, dydig, høvisk, intakt, jomfruelig, kysk, moralsk, ren, respektabel, sedelig, sømmelig.... Anonymkode: 8e794...af8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #9 Del Skrevet 9. oktober 2017 Ts her. Takk for svar alle sammen. Det som forvirrer meg er jo hele den "kos, men ellers platonisk". Da blir jeg forvirret, for i mine øyne er jo ikke kos en platonisk aktivitet. Denne fyren er ikke akkurat en ordsmed, så kan det hende han mener at han ønsker et vennskapelig forhold hvor ingenting er utelukket? Anonymkode: b0945...42c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 9. oktober 2017 #10 Del Skrevet 9. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Takk for svar alle sammen. Det som forvirrer meg er jo hele den "kos, men ellers platonisk". Da blir jeg forvirret, for i mine øyne er jo ikke kos en platonisk aktivitet. Denne fyren er ikke akkurat en ordsmed, så kan det hende han mener at han ønsker et vennskapelig forhold hvor ingenting er utelukket? Anonymkode: b0945...42c Han sa at det hadde vært jenter som hadde håpet på noe mer,og at han måtte skuffe dem. Det er vel opplagt hva han mener? Men det ser ut til at det er best at du spør :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #11 Del Skrevet 9. oktober 2017 Du er vel person nr 1754678 på kg som overtenker og gjør til alt for komplisert. Han vil ha sex, men ikke noe kjærestefjas. Anonymkode: c94a1...22c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 9. oktober 2017 #12 Del Skrevet 9. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er vel person nr 1754678 på kg som overtenker og gjør til alt for komplisert. Han vil ha sex, men ikke noe kjærestefjas. Anonymkode: c94a1...22c Jeg skjønner heller ikke dette! Så mange som får høre i klartekst at det vil ikke bli noe mer enn sex (og kanskje vennskap). Og UANSETT så skal en tolke og vri det til at joda,det kan bli noe mer... åh! Her er det plutselig ordet "platonisk"som er utslagsgivende for håp. Han kunne ikke sagt det tydeligere. Noen ganger bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #13 Del Skrevet 9. oktober 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er vel person nr 1754678 på kg som overtenker og gjør til alt for komplisert. Han vil ha sex, men ikke noe kjærestefjas. Anonymkode: c94a1...22c 11 minutter siden, NotNaomi skrev: Jeg skjønner heller ikke dette! Så mange som får høre i klartekst at det vil ikke bli noe mer enn sex (og kanskje vennskap). Og UANSETT så skal en tolke og vri det til at joda,det kan bli noe mer... åh! Her er det plutselig ordet "platonisk"som er utslagsgivende for håp. Han kunne ikke sagt det tydeligere. Noen ganger bare Jeg forstår hva dere skal fremtil, men dere misforstår meg. Jeg vil IKKE bli sammen med fyren og gå inn i noe forhold. Vil kun ha sex. Han forvirrer meg med dette pratet om "kos" og "platonisk", for jeg tenkte at vi ville det samme men så bruker han ordet platonisk og da lurer jeg på om han enten 1) ikke vil ha sex, eller 2) ikke vet hva platonisk betyr Ts Anonymkode: b0945...42c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 9. oktober 2017 #14 Del Skrevet 9. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår hva dere skal fremtil, men dere misforstår meg. Jeg vil IKKE bli sammen med fyren og gå inn i noe forhold. Vil kun ha sex. Han forvirrer meg med dette pratet om "kos" og "platonisk", for jeg tenkte at vi ville det samme men så bruker han ordet platonisk og da lurer jeg på om han enten 1) ikke vil ha sex, eller 2) ikke vet hva platonisk betyr Ts Anonymkode: b0945...42c Ok. Men du formulerte deg som om du håpet noe da du skrev at han kanskje mente vennskap hvor ingenting var utelukket. Beklager,men den var lett å misforstå :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #15 Del Skrevet 9. oktober 2017 Han vil det han sier. Bare ha det helt vennskapelig og platonisk. Sex og samvær kan være fint og koselig fordet, men det er "kjærestestund" uten forpliktelser. Dette er friends with benefits, ikke la deg overbevise om noe annet. Anonymkode: 8db69...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #16 Del Skrevet 9. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For ca en måned siden sov jeg over hos en kompis. Vi koste masse på hverandre hele kvelden, og spoonet hele natta. Han liksom holdt meg ordentlig tett inntil seg, koste på øreflippen min, og kysset panna mi på et tidspunkt. Den ene hånda hans lå ved flere anledninger på hoftebeinet mitt rett ved trusekanten og det var bare megadeilig alt sammen. Vi hadde ikke sex eller noe slikt, men det bygde seg helt klart opp noe. Neste morgen da jeg skulle reise hjem klemte han meg ordentlig lenge i døra, sånn et godt halvt minutt, før han slapp. Vi har snakket masse i ettertid, men ikke sett hverandre pga tidsmangel. For en uke siden spurte han meg hva jeg helt ærlig kunne tenke meg som en ønsket "fremtid", hva var det jeg var ute etter i ham liksom. Egentlig sånn helt ærlig vil jeg bare inn i buksa på ham, kanskje ha ham som en ff eller noe slikt. Måtte pynte litt på det men samtidig sa jeg at jeg overhodet ikke var interessert i noe forhold (som er helt sant) men at jeg synes han var attraktiv og følte mer for ham enn som en venn. Jeg vil ikke binde meg til noen, og er egentlig bare ute etter å ha det litt gøy. Han sa at han var enig, men at han ville ha det avklart fordi han har opplevd jenter som håpet på noe mer med ham og så har han måttet skuffe dem. Han sa at han er veldig glad i kos, men ellers ønsker han å holde ting platonisk. Jeg kan si med det samme at det var IKKE mye platonisk med natta jeg var der, hvis jeg har forstått "platonisk" rett. Så; vil han egentlig det samme som meg, bare å rote rundt men ikke binde seg? Hva tenker dere? Anonymkode: b0945...42c Jeg tenker at du egentlig er interessert i noe mer Anonymkode: 19730...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #17 Del Skrevet 9. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Takk for svar alle sammen. Det som forvirrer meg er jo hele den "kos, men ellers platonisk". Da blir jeg forvirret, for i mine øyne er jo ikke kos en platonisk aktivitet. Denne fyren er ikke akkurat en ordsmed, så kan det hende han mener at han ønsker et vennskapelig forhold hvor ingenting er utelukket? Anonymkode: b0945...42c Er ikke akkurat så vanskelig å forstå hva han mente med " kos men ELLERS platonisk. det betyr at han vil ha sex med deg men utenom det er dere kun venner. Altså, friends with benefits. Anonymkode: 19730...e20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 10. oktober 2017 #18 Del Skrevet 10. oktober 2017 14 hours ago, AnonymBruker said: Er ikke akkurat så vanskelig å forstå hva han mente med " kos men ELLERS platonisk. det betyr at han vil ha sex med deg men utenom det er dere kun venner. Altså, friends with benefits. Anonymkode: 19730...e20 Det er jo det når platonisk i ordets rette betydning utelukker sex. Når TS da er ute etter sex, men ikke noe mer, så er det jo greit å avklare om hun bare har funnet seg en skikkelig koseklump som faktisk ikke ønsker sex (ikke kjempesannsynlig, men de finnes jo), eller om fyren ikke vet hva ordet platonisk betyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cronosgjesten Skrevet 10. oktober 2017 #19 Del Skrevet 10. oktober 2017 17 timer siden, NotNaomi skrev: Han sa det vel egentlig klart. Han ville ha kos,og det betyr vel sex. ELLERS ville han ha det platonisk. Platonisk er jo det samme som sexløst! Det er ordet man bruker for å beskrive er forhold som bare er vennskapelig. Nå må folk slutte å omdefinere ord som har hatt én betydning siden tidenes morgen! 😂😂 Det er det samme ordet på engelsk også: Platonic describes a relationship that is purely spiritual and not physical. If a guy and a girl hang out all the time but aren't boyfriend and girlfriend, they'd describe their friendship as platonic. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå