Gå til innhold

Rotet det til for meg selv...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr på festival i sommer. Skjedde ingenting der og da, men har vært litt meldinger i perioder i ettertid. Han bor et langt stykke unna.

Etter festivalen ble jeg kjent med en annen type, og der har det vært ganske intenst til tider. For noen uker siden "forsvant" han, og jeg traff han første fra i sommer da jeg var på et arrangement i nærheten av byen hans. Det var litt klining før vi gikk hvert til vårt, men det har vært mye snapping siden. 

Nå har jeg og han andre fått ordnet opp, og vi vil satse og har definert oss som et par.

Kommer til tider mye meldinger fra han som bor langt borte, og jeg synes at å bare fade det ut er litt vanskelig og feigt. Han virker som en veldig ålreit fyr, vi har mye samme humor og interesser og det er gøy å fjase med ham. Jeg kunne jo egentlig godt tenkt meg å bli bedre kjent med ham, men det er bokstavelig talt feil tid og sted-jeg er ikke særlig flyttbar og å spørre ham etter to treff med promille og diverse fjasesnapper blir for dumt :)

Tenkte å skrive en melding til ham, noe ala "du er en kul og interessant fyr, men jeg synes det blir litt feil siden vi bor så langt fra hveradre", men er redd jeg fremstår som aldeles giftesyk :fnise:

Jeg er egentlig ikke så lysten på å skrive jeg har truffet en annen eller bare sette "i et forhold" på facebook. Noen gode forslag? 

Anonymkode: 3589f...4fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil du ikke gi beskjed om at du er singel? Satset på feil fyr? 

Anonymkode: 82928...85d

Skrevet

At jeg ikke lenger er singel, mener du? Fordi jeg har fått den beskjeden selv, og det er ikke noe særlig kul beskjed å få!! 

Skrevet

Ja, ikke lenger singel, glemte ikke, hehe. Kanskje ikke så kult. Men tenker det er hakket mindre kult for kjæresten din at du sender meldinger med en tidligere flørt uten å fortelle at du er opptatt. 

Anonymkode: 82928...85d

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg ikke lenger er singel, mener du? Fordi jeg har fått den beskjeden selv, og det er ikke noe særlig kul beskjed å få!! 

Men det er jo sannheten! Du kan ikke la være å si sannheten, selv om den KANSKJE kan føles en smule ubehagelig for den andre parten. For alt du vet, er det ikke noen big deal for han, kanskje trekker han bare på skuldrene og går videre til neste jente.

Fortell han at du har fått type. Ikke noe mer enn det. Bare si "Jeg er nå i et forhold, så det er nok best vi to dropper videre kontakt. Hadet bra"

• Liker 2
Skrevet

Så du vil holde ham på gress?

Anonymkode: 2c240...cf5

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du vil holde ham på gress?

Anonymkode: 2c240...cf5

Finnes det ikke en mellomting mellom det og å brenne alle broer og såre folk ved å klaske det i trynet på dem? 

Jeg ønsker jo ikke å såre fyren, og vil gjerne ha en god tone med ham om vi møtes. Vi har en del felles venner og interesser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...