Tingeliing Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Er det noen som jobber på Coop som kan si noe om lønnstrinn de følger? Hvor mye får dere ved hvor mye ansiennitet? Har fått tilbud om stilling og fikk da 159 kroner i timen. Syntes dette var lite, trodde det skulle bli mer (vet at butikk ikke er høyt lønnet da). Vet ikke eksakt hvor mange timer jeg har til sammen fra butikkarbeid, men jeg har da iværtfall jobbet 3 år til sammen. Jeg er 28 år og har en Bachelor, men i noe som ikke er handel og butikk relatert
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Tror jeg har omtrent det samme. Jeg har jobbet som ekstrahjelp siden 2013 (noen hundre timer i året) og har utdanning tilsvarende bachelor. Er noen år yngre enn deg. Anonymkode: ddc81...c62
Tingeliing Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror jeg har omtrent det samme. Jeg har jobbet som ekstrahjelp siden 2013 (noen hundre timer i året) og har utdanning tilsvarende bachelor. Er noen år yngre enn deg. Anonymkode: ddc81...c62 Okei, takk for svar! Da er det vell normalt det jeg har fått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå