Klips Skrevet 5. august 2002 #1 Skrevet 5. august 2002 Husker at mamma brukte jordnøttolje da hun gikk gravid med lillebror. Har også sett anbefalt fet krem. Det skal vel ikke ha noen bevist effekt mot strekkmerker osv. men det må jo være deilig at huden er så myk som mulig uansett. Og mamma fikk ingen strekkmerker. Er det noe dere vil anbefale?
Gjest Janna Skrevet 5. august 2002 #2 Skrevet 5. august 2002 Hmm! Har hørt at dette med strekkmerker er hormonelt betinget jeg. Men hvis man vil smøre, så har jeg fått anbefalt: Spenol (får kjøpt på Rimi og alle matbutikker, står sammen med shampo, tannkrem o.l) Mandelolje (får kjøpt billig i innvandrerbutikker) E-vitamin krem (fås på Body Shop) Jeg har Spenol og mandelolje i hylla mi, men har ikke smørt noe enda...
Klips Skrevet 5. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2002 Høres koselig ut å smøre, så jeg vil nok prøve Takk for svar, Vinga. Kjøper alle tre, jeg.
Gjest Janna Skrevet 5. august 2002 #4 Skrevet 5. august 2002 Ja, da skulle du jo være ganske så helgardert Klips
Gjest Labbetussi Skrevet 6. august 2002 #5 Skrevet 6. august 2002 Jeg bruker Bodybutter (kokkos) fra bodyshop. Magan er fin og seig hele døgnet, håper det hjelper. Har ikke fått noen enda og magen har ekplodert de siste 4 ukene.
Klips Skrevet 7. august 2002 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2002 Var på BodyShop i går, kjøpte både Evitaminkrem og BodyButter, med mango (ikke så glad i kokoslukt). Litt oljer nå, så er jeg rustet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå