AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 For dere som ikke bor med kjæresten, sender dere rumpe eller bryst bilder? Jeg vil sende av rumpa men er litt redd hva han skal tenke. Ha sendt mye av brystet magen ogsånt, men aldri rumpa ee d drøyt? Eller Anonymkode: 3033c...c6d
SlemUlv Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Spør ham, om det er noe han har lyst på? 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 22 minutter siden, SlemUlv skrev: Spør ham, om det er noe han har lyst på? Bare sendte han😂😂 Anonymkode: 3033c...c6d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Nei, det sender jeg ikke. Jeg tar bilder og viser han de senere på min skjerm, men sender aldri. Det er aldri noen garanti for at han ikke viser til gutta på trening eller ikke sender andre folk når det blir slutt. Anonymkode: 4c332...d87 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, det sender jeg ikke. Jeg tar bilder og viser han de senere på min skjerm, men sender aldri. Det er aldri noen garanti for at han ikke viser til gutta på trening eller ikke sender andre folk når det blir slutt. Anonymkode: 4c332...d87 Eller at han mister mobilen.. Anonymkode: 22246...7a0
Gjest Alterego666 Skrevet 10. oktober 2017 #7 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg er i et avstandsforhold, og sender nude hele tiden. Men så er jeg en mann på 50, og partner er en kvinne på 44. Jeg anser spredningsfaren for minimal, men det er min konkrete vurdering for mitt tilfelle.
Bruuker Skrevet 11. oktober 2017 #8 Skrevet 11. oktober 2017 Har hatt endel partnere de siste årene og de fleste setter pris på både å få og sender (tar ofte initiativ til å sende det første) ganske så private bilder av seg selv. En viss form for tillit er selvsagt best, og en annen grei ting er jo å ikke sende slike bilder som lett kan identifisere deg. Om han har lyst på bilde kan man jo godt anta, men ikke feil å spørre så klart. Kan ganske enkelt sende en melding å spørre han. Type: "Har tatt et bilde av rumpa, vil du se?" Vet hva jeg ville svart i det minste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå