Mari Y Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Er noe jeg hater intenst. Hvorfor skal man late som at alt er helt greit? 2
Mithrandates Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg som trodde dette ville handle om en debatt om å bevare naturen oppe på landjorda og legge infrastruktur for byer og automatisk trafikk med robot-biler under jorda... Men ja. Synd på deg. Buhu. Føler med følelsene dine. 1
Norre Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 Unødvendig innlegg av Mithrandates. 👎 Jeg er enig med deg, Mari Y! 👍🏻 Det overfladiske er i ferd med å ta fullstendig overhånd, med det resultatet at folk blir dumme og tomme. Dybde, substans, dveling og refleksjon er snart bare fire rare fremmedord. 2
Honey Dew Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Forstår ikke hvor du vil med denne tråden
stan Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Vi er overfladiske fordi dybde krever noe av oss. Vi lever i en tid med kjapt konsum av unødvendigheter. Da blir det for krevende å gå i dybden av noe. Da er det lettere å trykke på "Like", for så å bla videre.
Gjest Walkingdead Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 Fordi vi er late dyr, som ikke vet vår eget beste. Det er ingen som egentlig blir lykkelige av overflatesamfunnet.
Norre Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 3 timer siden, stan skrev: Vi er overfladiske fordi dybde krever noe av oss. Vi lever i en tid med kjapt konsum av unødvendigheter. Da blir det for krevende å gå i dybden av noe. Da er det lettere å trykke på "Like", for så å bla videre. Sier «tommel opp og helt enig!» Isteden for å trykke på «like». 🙂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå