AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #21 Skrevet 9. oktober 2017 1 time siden, NotNaomi skrev: Du dyttet ham bort og sa nei? For i siste avsnitt skrive at du syns det var deilig å bli tatt på? Samt at du var usikker på om det var kjæresten din? Det henger ikke på greip. Normalt tar jeg fort side for de jeg tror har blitt utsatt for overgrep og voldtekt. Jeg tror på dem i 99% av tilfellene. Dette er ikke ett av dem. Du får heller ikke hukommelsen tilbake ved å snakke med andre,og jeg lurer nå på hva som ble sagt. Herregud.. glad du ikke en venninnen min. Jeg har aldri skrevet jeg hadde hukommelsestap ellers hadde jeg vel ikke visst han gjorde noe som helst? Jeg var komadrita og du har kanskje aldri vært det før men sånn det var for meg så var det som å gå inn og ut av søvn og aldri våkne helt og ja jeg mener jeg har sagt han må komme seg bort og dyttet men jeg er ikke sikker på om jeg sa det høyt eller bare inni hodet mitt. Jeg trodde det var kjæresten min flere ganger og likevel visste jeg det var en annen, men jeg visste jo dagen etter Han var ikke en gsng på festen. Dagen etter husket jeg Flash fra natta enda bedre, når jeg fortalte til venninnene kom mere minner tilbake til meg. Du har kanskje aldri vært så full at du knapt klarer å snakke eller røre på kroppen og mister perpsektiv på hvor du er? Hadde jeg vært vanlig full hadde han fått seg en på trynet og hadde hylt ut! Anonymkode: d95cc...020 3
Gjest NotNaomi Skrevet 9. oktober 2017 #22 Skrevet 9. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud.. glad du ikke en venninnen min. Jeg har aldri skrevet jeg hadde hukommelsestap ellers hadde jeg vel ikke visst han gjorde noe som helst? Jeg var komadrita og du har kanskje aldri vært det før men sånn det var for meg så var det som å gå inn og ut av søvn og aldri våkne helt og ja jeg mener jeg har sagt han må komme seg bort og dyttet men jeg er ikke sikker på om jeg sa det høyt eller bare inni hodet mitt. Jeg trodde det var kjæresten min flere ganger og likevel visste jeg det var en annen, men jeg visste jo dagen etter Han var ikke en gsng på festen. Dagen etter husket jeg Flash fra natta enda bedre, når jeg fortalte til venninnene kom mere minner tilbake til meg. Du har kanskje aldri vært så full at du knapt klarer å snakke eller røre på kroppen og mister perpsektiv på hvor du er? Hadde jeg vært vanlig full hadde han fått seg en på trynet og hadde hylt ut! Anonymkode: d95cc...020 Nei,så full har jeg ikke vært. Føler ikke for å beklage det akkurat. Men hva var det vennene dine sa som fikk deg til å huske? Og hvorfor kommer det fram nå at han ikke var på festen?? I HI skrev du bare at det var like mange gutter som jenter? Jeg sier ikke at du ikke syns episoden føltes ekkel i ettertid. Men når noen her skriker opp om voldtekt,så går det altfor langt om en skal forholde seg til det du sier. Og du sier så mye motstridende at det er håpløst å få grep om.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #23 Skrevet 9. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri opplevd noe lignende før. Blir jo ikke å sammenligne at man blir tatt på ute på byen!! Jeg lå halvnaken, han hadde prøvd å kle av meg tydeligvis og tok på meg over alt under de klærne som var igjen. Når du er ute på byen så stikker ikke folk en finger i rompa di? Skal aldri drikke så mye igjen! Vet ikke om jeg orker å si det til typen heller. Anonymkode: d95cc...020 Hvorfor sto ikke det med fingeren i hl? Anonymkode: f4f39...494
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #24 Skrevet 9. oktober 2017 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sto ikke det med fingeren i hl? Anonymkode: f4f39...494 Jeg følte ikke for å skrive det.. Anonymkode: d95cc...020 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #25 Skrevet 9. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg følte ikke for å skrive det.. Anonymkode: d95cc...020 Nei, ikke sant?😏 Anonymkode: f4f39...494
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #26 Skrevet 9. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg følte ikke for å skrive det.. Anonymkode: d95cc...020 Betyr det at dette er en trå der det stadig skal fylles på med info? Anonymkode: 06324...83e
LaLatina Skrevet 10. oktober 2017 #27 Skrevet 10. oktober 2017 Fy faen ! Blir så sint når hører sånt 😡 Det skjedde med meg og i fjor på avskjeds festen til faren min. Jeg var drita full og gikk å la meg på soverommet i leiligheten vi var i MED KJÆRESTEN MIN! Begge sovna. En time senere føler jeg at jeg blir tatt på nedentil og trodde det var kjæresten min naturlig nok siden vi var i samme rom..men siden jeg hadde blitt voldtatt tidligere i år var jeg ganske skvetten og prøvde å våkne (klarte ikke det helt pga alkoholen svekka meg) men så ser jeg at det er kompisen til faren min!!😡 og når han ser at jeg blir sjokkert løper han ut. Har senere blitt fortalt av en vennine av meg,pappa og kjæresten til denne skitne karen at han gjorde det samme med henne tidligere samme kvelden og at hun så han gå inn der (gjorde ikke noe fordi hun trodde han bare skulle hente noe der) og at hun da skjønte hvorfor han styrta ut av rommet som han gjorde. Jeg fortalte ikke noen dette og venta til faren min var i tilbake i hjemlandet før jeg tørte å fortelle han. Det er helt jævlig !😓unner ingen den opplevelsen der. Sånne mennesker har en spesiell plass i helvete. Ekle jævler:( 3
Bonusmammaen Skrevet 10. oktober 2017 #28 Skrevet 10. oktober 2017 Se her selv hvilken kategori det ligger i: (for de som prøver å si at dette ikke er et overgrep og for de som er berørt av lignende hendelser.) Definisjoner i Straffeloven Seksuelle overgrep omfatter seksuelt krenkende atferd, for eksempel verbale krenkelser, slibrigheter og blotting. seksuell handling, for eksempel berøring og beføling. seksuell omgang, blant annet samleie vaginalt/analt, samleielignende handlinger, masturbering og oral-genital kontakt. Voldtekt er seksuell omgang tiltvunget ved vold, trusler eller utnyttelse av noens nedsatte evne til å motsette seg handlingen, midlertidig (som ved rus) eller permanent. Straffeloven inneholder også egne paragrafer om alder og utnyttelse av stilling/avhengighetsforhold. All seksuell omgang med barn under den seksuelle lavalder (16 år) er straffbar, med unntak av frivillig omgang mellom jevnaldrende ungdom. 2
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #29 Skrevet 10. oktober 2017 Meeeeen han var vel like full eller? Sier ikke at det er greit, men sex i fylla er ikke akkurat forbeholdt kvinnen å angre på. Anonymkode: 26295...26d
Bonusmammaen Skrevet 10. oktober 2017 #30 Skrevet 10. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meeeeen han var vel like full eller? Sier ikke at det er greit, men sex i fylla er ikke akkurat forbeholdt kvinnen å angre på. Anonymkode: 26295...26d Nå kan ikke sex i fylla og et overgrep sammenlignes. Hvis en person ligger nærmest paralysert og en utfører en sexuell handling er dette pr definisjon og i opplevelse et overgrep. 4
bortebra Skrevet 10. oktober 2017 #31 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg synes denne saken er litt vanskelig å svare på fordi det gikk fra "jeg tror ikke han kunne voldtatt meg" til at han stakk en finger inn. (Det er per definisjon en voldtekt, det trenger ikke være en penis.) Hvis vedkommende stakk en finger inn mens du var bevisstløs, så var det voldtekt. Men dersom du ga inntrykk for at du likte det (han kan teknisk sett ikke lastes for at du trodde det var kjæresten), så var det ikke voldtekt. Var du våken eller bevisstløs? Ga du inntrykk av at du likte det eller ikke? Var det penetrasjon inne i bildet eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #32 Skrevet 10. oktober 2017 Hvis dete faktisk er sant. Så meld i fra om dette til kjæresten din. Så kan det bli en sak imellom dem. Anonymkode: ec3e1...772
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #33 Skrevet 10. oktober 2017 På 9.10.2017 den 15.10, AnonymBruker skrev: Var på grøftefylla i helgen på en hytte med mange folk. Like mange gutter og jenter. Våknet opp natt til lørdag at kompisen til en kompis tok på meg over alt. Hadde klærne halvveis av. Var så sinnsykt full at jeg trodde først det var min egen kjæreste og var ut og inn av søvn. Klarte ikke våkne opp skikkelig! Jeg mener jeg har dyttet han bort og sagt nei flere ganger. Sovnet like fort igjen og våknet i blant av å bli tatt på. Var usikker om jeg bare hadde drømt alt sammen når jeg våknet. Fortalte noen venninner hva som hadde skjedd og da ble bildet litt klarere. Akkurat som man har hatt hukommelsestap men begynner å huske noen småting. Jeg skammer meg over hva som skjedde, selv om det ikke er min feil. Skammer meg over at jeg synes der og da det var deilig å bli tatt på. Jeg er ganske sikker på at han ikke har prøvd å voldta meg men kanskje det kunne endt i det? Var veldig ubehagelig å se han dagen etter og synes han var ekkel. Anonymkode: d95cc...020 Ingenting å bry seg om. Skjer 100-vis av ganger hver eneste helg rundt om i landet. Ingen tar skade av å bli tatt på sørpe full:-) Anonymkode: 07357...d0d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #34 Skrevet 10. oktober 2017 Fulle gutter og jenter på en hytte.. såklart blir det tafsing begge veier, og man blir ikke like flink til å fange opp signaler om at den andre sover eller ligger rolig og nyter det. Verd å tenke på at å anmelde for voldtekt kan ødelegge en mann. Jeg ville ikke hatt god samvittighet for å gjøre det, dersom jeg selv var så dritings at jeg ikke viste om det var kjæresten eller noen andre som tok på meg. Kanskje kom med "koselyder" og annet.. Skjerpings rødstrømper! Anonymkode: aae03...777
heipådegsann Skrevet 10. oktober 2017 #35 Skrevet 10. oktober 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting å bry seg om. Skjer 100-vis av ganger hver eneste helg rundt om i landet. Ingen tar skade av å bli tatt på sørpe full:-) Anonymkode: 07357...d0d 4
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #36 Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, heipådegsann skrev: It is true. Anonymkode: 07357...d0d
heipådegsann Skrevet 10. oktober 2017 #37 Skrevet 10. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: It is true. Anonymkode: 07357...d0d Jeg velger å tro at du er et troll. 2
Ild Skrevet 10. oktober 2017 #38 Skrevet 10. oktober 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fulle gutter og jenter på en hytte.. såklart blir det tafsing begge veier, og man blir ikke like flink til å fange opp signaler om at den andre sover eller ligger rolig og nyter det. Verd å tenke på at å anmelde for voldtekt kan ødelegge en mann. Jeg ville ikke hatt god samvittighet for å gjøre det, dersom jeg selv var så dritings at jeg ikke viste om det var kjæresten eller noen andre som tok på meg. Kanskje kom med "koselyder" og annet.. Skjerpings rødstrømper! Anonymkode: aae03...777 Ja, stakkars overgriper! Tenk om han får livet sitt ødelagt!! 2
vintage Skrevet 10. oktober 2017 #39 Skrevet 10. oktober 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dete faktisk er sant. Så meld i fra om dette til kjæresten din. Så kan det bli en sak imellom dem. Anonymkode: ec3e1...772 Hva i all verden? Snakk om å gjøre kvinner til et objekt/offer som må reddes av en mann. Skal kjæresten gjøre opp for inngripen i hans "eiendom" da eller? Hvordan i helsike tenker du? 3
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #40 Skrevet 10. oktober 2017 Jenta kan nok være selvdestruktiv og gå og surve litt for seg selv. Men jeg tror det blir fart i sakene hvis han får vite at en kompis har tafset på dama hans. Anonymkode: ec3e1...772
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå