Gå til innhold

Ble antastet i fylla

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var på grøftefylla i helgen på en hytte med mange folk. Like mange gutter og jenter.

Våknet opp natt til lørdag at kompisen til en kompis tok på meg over alt. Hadde klærne halvveis av. 

Var så sinnsykt full at jeg trodde først det var min egen kjæreste og var ut og inn av søvn. Klarte ikke våkne opp skikkelig! Jeg mener jeg har dyttet han bort og sagt nei flere ganger. Sovnet like fort igjen og våknet i blant av å bli tatt på. 

Var usikker om jeg bare hadde drømt alt sammen når jeg våknet. Fortalte noen venninner hva som hadde skjedd og da ble bildet litt klarere. Akkurat som man har hatt hukommelsestap men begynner å huske noen småting. 

Jeg skammer meg over hva som skjedde, selv om det ikke er min feil. Skammer meg over at jeg synes der og da det var deilig å bli tatt på. Jeg er ganske sikker på at han ikke har prøvd å voldta meg men kanskje det kunne endt i det? Var veldig ubehagelig å se han dagen etter og synes han var ekkel. 

Anonymkode: d95cc...020

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff. Hva er det man får ut av å ta på noen som ikke er bevisstløs? Det er et grovt overtramp. Skylda ligger ikke hos deg, du trodde det var kjæresten din, var forvirret og helt sikkert synlig beruset. 

• Liker 4
Skrevet

Det skjer alle. Jeg blir antastet av kvinner hver gang jeg er ute. De kniper på rumpen min og kjenner på kuken når de går forbi

Ingenting å klage på. Drikk mindre neste gang

Anonymkode: 5649c...7c0

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer alle. Jeg blir antastet av kvinner hver gang jeg er ute. De kniper på rumpen min og kjenner på kuken når de går forbi

Også når du ligger dritings, muligens bevisstløs og sover? Tar de på deg overalt og kler av deg?

Anonymkode: d7a07...e93

• Liker 4
Skrevet

Si ifra til kjæresten din så han kan få grisebank. Sånne folk fortjener det. 

Anonymkode: b9374...348

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Si ifra til kjæresten din så han kan få grisebank. Sånne folk fortjener det. 

Kvinnefrigjøring i praksis 😏

Anonymkode: f4f39...494

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var på grøftefylla i helgen på en hytte med mange folk. Like mange gutter og jenter.

Våknet opp natt til lørdag at kompisen til en kompis tok på meg over alt. Hadde klærne halvveis av. 

Var så sinnsykt full at jeg trodde først det var min egen kjæreste og var ut og inn av søvn. Klarte ikke våkne opp skikkelig! Jeg mener jeg har dyttet han bort og sagt nei flere ganger. Sovnet like fort igjen og våknet i blant av å bli tatt på. 

Var usikker om jeg bare hadde drømt alt sammen når jeg våknet. Fortalte noen venninner hva som hadde skjedd og da ble bildet litt klarere. Akkurat som man har hatt hukommelsestap men begynner å huske noen småting. 

Jeg skammer meg over hva som skjedde, selv om det ikke er min feil. Skammer meg over at jeg synes der og da det var deilig å bli tatt på. Jeg er ganske sikker på at han ikke har prøvd å voldta meg men kanskje det kunne endt i det? Var veldig ubehagelig å se han dagen etter og synes han var ekkel. 

Det beste er å snakke med kameraten. Spør hva han mente med å tafse og klå mens du var omtrent bevisstløs, og gi en klar beskjed om at dette ikke er akseptabel oppførsel. Vær gjerne litt streng og alvorlig. Han bør bli korrigert for det er ikke bra om han går rundt og tror at dette er en ok/vanlig/akseptabelt måte å oppføre seg overfor jenter i fylla.

Ingen grunn til å skamme deg. Du har ikke gjort noe galt. Ikke noe skam i at du likte å bli tatt på når du trodde det var kjæresten din.

Anonymkode: d7a07...e93

• Liker 4
Skrevet

Aldri opplevd noe lignende før. Blir jo ikke å sammenligne at man blir tatt på ute på byen!! Jeg lå halvnaken, han hadde prøvd å kle av meg tydeligvis og tok på meg over alt under de klærne som var igjen. Når du er ute på byen så stikker ikke folk en finger i rompa di? Skal aldri drikke så mye igjen! Vet ikke om jeg orker å si det til typen heller. 

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri opplevd noe lignende før. Blir jo ikke å sammenligne at man blir tatt på ute på byen!! Jeg lå halvnaken, han hadde prøvd å kle av meg tydeligvis og tok på meg over alt under de klærne som var igjen. Når du er ute på byen så stikker ikke folk en finger i rompa di? Skal aldri drikke så mye igjen! Vet ikke om jeg orker å si det til typen heller. 

Da er det jo voldtekt da. Si det til kjæresten din.

• Liker 4
Skrevet

Soleklart overgrep. Du skal selvsagt anmelde han, slik at han kan straffes beinhardt. Minstestraffen for sovevoldtekt (noe dette definitivt er) er 4 års fengsel, pluss at du vil få en pen pengesum i erstatnint. Normalbeløpet for slikt er ca. 150.000,-

Anmeld!

Anonymkode: 80fdb...f16

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Soleklart overgrep. Du skal selvsagt anmelde han, slik at han kan straffes beinhardt. Minstestraffen for sovevoldtekt (noe dette definitivt er) er 4 års fengsel, pluss at du vil få en pen pengesum i erstatnint. Normalbeløpet for slikt er ca. 150.000,-

Anmeld!

Hva faen? Spekulere i erstatning?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

OK smarte, fornuftige herremann, her skal jeg komme med en liten faktaopplysning til deg.

Jeg skjønner at det ikke er noe stress for deg å bli kløpet litt i rumpa, for du kan jo tross alt bare skyve de bort. Du er større, og sterkere enn disse damene, så da er det null problem da. Du VET du kan stoppe de, akkurat når du vil. 

Beklageligvis har ikke jeg samme muligheten med mindre jeg skal sparke dem litt i tissefanten, for jeg er ikke sterjere enn disse mennene, og kan ikke bare skyve de bort slik som deg :)  

Ellers hadde du sikkert likt kjempegodt å våkne av at noen runket deg eller på andre måter tok på deg om du sovna i fylla. Det kan jo absolutt sammenlignes med at man blir klapset på røven ved bardisken. 

Anonymkode: cfd1d...ca2

• Liker 4
Gjest NotNaomi
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du dyttet ham bort og sa nei? For i siste avsnitt skrive at du syns det var deilig å bli tatt på? Samt at du var usikker på om det var kjæresten din?

Det henger ikke på greip. Normalt tar jeg fort side for de jeg tror har blitt utsatt for overgrep og voldtekt. Jeg tror på dem i 99% av tilfellene. Dette er ikke ett av dem. Du får heller ikke hukommelsen tilbake ved å snakke med andre,og jeg lurer nå på hva som ble sagt. 

Skrevet
5 minutter siden, NotNaomi skrev:

Hva faen? Spekulere i erstatning?

Hæ? Dette er ikke å spekulere. Det er fakta. Dette er sovevoldtekt, og minstestraffen 4 år, og normalbeløpet til offeret er 150.000,- i erstatning. Det er ikke i nærheten av å kompensere for det man må gå igjennom, men det skulle bare mangle at man ikke fikk erstatning etter å ha gått gjennom slike traumer.

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ? Dette er ikke å spekulere. Det er fakta. Dette er sovevoldtekt, og minstestraffen 4 år, og normalbeløpet til offeret er 150.000,- i erstatning. Det er ikke i nærheten av å kompensere for det man må gå igjennom, men det skulle bare mangle at man ikke fikk erstatning etter å ha gått gjennom slike traumer.

Å slapp av! Hun dytter ikke bort og sier nei til en hun tror er kjæresten! Hun husker at det var deilig,så hvorfor dytte bort da? Ingenting stemmer her. Var han også på grøftefylla og trodde hun var kjæresten hans?

Hva sa venninnene som gjorde at hun husket ting brått?

En skal si klart nei for at det skal være overgrep eller voldtekt. Ts husker ingenting annet enn at hun trodde at det var kjæresten. Hvor full var han,og husker han noe?

Og bare det å snakke om pengene gjør meg provosert!

Endret av NotNaomi
Skrevet

Det her er det bare å anmelde ts. Hundre tusen er en fin sum man kan drikke mye for.

Gjest NotNaomi
Skrevet
3 minutter siden, MajorasMaske skrev:

Det her er det bare å anmelde ts. Hundre tusen er en fin sum man kan drikke mye for.

Hun kan sikkert anmelde,men tror hun må belage seg på å betale drikkevarer selv framover også. 

Skrevet
Just now, NotNaomi said:

Hun kan sikkert anmelde,men tror hun må belage seg på å betale drikkevarer selv framover også. 

Det finner hun nok ut av.

Skrevet

Ok, jeg blir SVÆRT provosert av dette at menn innbiller seg at kvinner anmelder voldtekt for erstatninga. Det er ingen økonomisk gevinst i dette i forhold til tida man må sette inn, stigmaet det gir, og bevisene det krever for å få idømt en fyr. Tro meg.  Og de fleste saker som ikke har klare bevis blir henlagt, og dermed er det ikke snakk om noen erstatning, om man så sliter med PTSD, men mye tort og svie, undersøkelser, avhør. Det er nesten så en skulle ønske at pengene ikke var inne i bildet; da hadde ikke det tåpelige motargumentet mot kvinner som forteller sin historie. 

Det sagt; dette er en typisk sak hvor det finnes lite bevis. Hvis du klarer å snakke til kameraten din, ville jeg gjort det. Men jeg gjorde det en gang. Jeg var ikke full, så jeg husker detaljene svært godt; kameraten min hadde drukket mer enn meg og slengte meg i bakken og klådde på vei til en fest, men jeg klarte å sparke han unna og gjemme meg vekk til han fikk roet seg. Etterpå forsøkte jeg så pedagogisk jeg kunne å forklare han at han hadde gjort meg livredd, fordi han ikke hørte på nei-ene mine, og rådet han til å aldri forsøke noe lignende igjen med en venninne. Han ga null direkte svar, bare stirret dumt på meg. Og begynte siden å spre rykter om hvor billig jeg var i vennegjengen. Så; man kan ikke ta det for gitt at fyren forstår forskjellen på rett og galt når han først har brutt grenser som normale mennesker ikke ville gjort. 

• Liker 6
Gjest NotNaomi
Skrevet

Nå er det vel en kvinne som nevner erstatning her??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...