AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Kan bare si at jeg valgte å avvise en jeg likte veldig veldig godt! Fordi jeg følte at dette med tiden ville bringe kjærlighetssorg. Jeg tror jeg har brent broen. Han liker ikke lenger bilder av meg, skriver nesten ikke lenger. Men hvorfor skal han? Det er barnslig å vente det. Men jeg klarer ikke så lett å slippe tak i folk. Men er tilgjengelig. Klarer liksom ikke å innse at jeg aldri ser han igjen. Anonymkode: a6c85...209
Gjest O.G. Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan bare si at jeg valgte å avvise en jeg likte veldig veldig godt! Fordi jeg følte at dette med tiden ville bringe kjærlighetssorg. Jeg tror jeg har brent broen. Han liker ikke lenger bilder av meg, skriver nesten ikke lenger. Men hvorfor skal han? Det er barnslig å vente det. Men jeg klarer ikke så lett å slippe tak i folk. Men er tilgjengelig. Klarer liksom ikke å innse at jeg aldri ser han igjen. Anonymkode: a6c85...209 Sånn det blir da når du tok det valget du tok.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 Hvis du angrer og du er den som har avvist, må du nesten formidle det til han om du vil vite om han kunne gitt deg en ny sjanse. Anonymkode: 07ccf...483 4
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg tror mennesker gir for fort opp, tror de går glipp av mye fint her i livet fordi kjærlighetssorg er så smertefullt. Anonymkode: ded42...937 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror mennesker gir for fort opp, tror de går glipp av mye fint her i livet fordi kjærlighetssorg er så smertefullt. Anonymkode: ded42...937 Her mener du... Meg eller han? Jeg gir det ingen sjanse fordi jeg er redd for nettopp sorg. Anonymkode: a6c85...209
Gjest Walkingdead Skrevet 9. oktober 2017 #6 Skrevet 9. oktober 2017 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her mener du... Meg eller han? Jeg gir det ingen sjanse fordi jeg er redd for nettopp sorg. Anonymkode: a6c85...209 Sorg er den pris vi betaler for kjærlighet. Gammelt ordtak. Sånn er iivet. Endret 9. oktober 2017 av Walkingdead
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her mener du... Meg eller han? Jeg gir det ingen sjanse fordi jeg er redd for nettopp sorg. Anonymkode: a6c85...209 Men nå har du jo sorgen uansett.... Jeg ville tatt kontakt og sagt hva jeg egentlig ville. Men da må du også ta steget ut og tørre å gå videre med ham, hvis det skulle vise seg at han fremdeles er interessert i deg. Du får ikke verre enn er nei Anonymkode: 5be9d...241 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #8 Skrevet 9. oktober 2017 Sorg kommer du til å sitte med til slutt uansett. Det er derfor verdt å ta en sjanse og ta det derfra. Jeg skriver under på det Walkingdead skrev: Sorg er den pris vi betaler for kjærlighet. Anonymkode: 46a23...368 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #9 Skrevet 9. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sorg kommer du til å sitte med til slutt uansett. Det er derfor verdt å ta en sjanse og ta det derfra. Jeg skriver under på det Walkingdead skrev: Sorg er den pris vi betaler for kjærlighet. Anonymkode: 46a23...368 Hvorfor kommer sorgen? Anonymkode: a6c85...209
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #10 Skrevet 9. oktober 2017 Prøv og ikke ta alt så alvorlig, ha det gøy på veien, kjærlighet skal gå begge veier, først da blir det fint uansett. Anonymkode: ded42...937
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #11 Skrevet 9. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor kommer sorgen? Anonymkode: a6c85...209 Fordi følelsene var ekte. Anonymkode: ded42...937 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #12 Skrevet 9. oktober 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her mener du... Meg eller han? Jeg gir det ingen sjanse fordi jeg er redd for nettopp sorg. Anonymkode: a6c85...209 Generellt grunnlag, hvis vi klarer og slappe litt mer av i vår søken etter "den rette" så tror jeg det hadde vært flere par der ute. Anonymkode: ded42...937
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #13 Skrevet 9. oktober 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Generellt grunnlag, hvis vi klarer og slappe litt mer av i vår søken etter "den rette" så tror jeg det hadde vært flere par der ute. Anonymkode: ded42...937 Jeg trodde jeg allerede hadde funnet den rette, men så traff jeg han her! Så han forrige ble glemt. Fant seg dame han da, så ingen ble såret Anonymkode: a6c85...209 1
Bakepulver Skrevet 9. oktober 2017 #14 Skrevet 9. oktober 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kommer sorgen? Anonymkode: a6c85...209 Det er en naturlig del av livet. Lykkelandet eksisterer ikke! 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #15 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg får vel ta det som en lærdom, men det er likevel ikke sikkert, at det dukker opp noen igjen jeg vil få disse følelsene for :/ jeg var ikke så veldig imøtekommene mot han. Jeg har sett igjennom meldingene våres, og nei. men jeg føler han har valgt å gå videre. Det er ikke engang vits av meg å ta kontakt og be om en sjanse til. Det vil bli så teit! Men jeg tror jeg kanskje bruker lengre tid fordi jeg fornekter følelsene. Jeg må rett og slett gå lenger med dem. Det er bare forvirrende følelser!:( Det er som om vi kjenner hverandre, mens vi likevel ikke gjør det. Jeg klarer ikke å tenke meg at jeg ikke skal se han igjen noen gang. Jeg tenker også veldig fort stygt om de jeg liker. Fordi jeg vet at forelskelse gjør blind, og jeg gjør alt jeg kan for å se det stygge. Jeg ser ikke noe stygt. Men jeg kan selvfølgelign ikke si at han er tvers gjennom god heller. Alle har dårligere sider og ingen er perfekt. Men han setter en støkk i meg. Jeg føler vi har kontakt selv om det kan gå mnd uten at vi skrives :/ kall meg gjerne urealistisk, men jeg håper nesten at han spør om å komme på besøk til byen. Jeg bare er sånn.. Anonymkode: a6c85...209
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #16 Skrevet 10. oktober 2017 Følelser kan vel neppe være så sterke at de bare holder seg der så lenge mine er der?? Anonymkode: a6c85...209
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #17 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg besøkte byen hans i sommer og han visste det. Han skrev mye mer til meg igjen da han fikk vite at jeg kom. Men dessverre tok feigheten over og traff han ikke... Hvis jeg hadde vært interessert, hadde jeg blitt veldig skuffet isåfall om den fyren kom til min by, var såpass lenge men uten å treffe meg, selv om jeg spurte... Han skrev bare "kjør forsiktig" , til bildet mitt, når jeg dro den lange reisen tilbake. Og spurte om alt var bra når jeg kom hjem. Men jeg tenker at følelser faktisk holder seg er ganske urealistisk. Han er ekstrovert, møter vennene sine hele tiden. Jeg er intro, har noen få mennesker jeg treffer. Jeg faller heller så og si aldri for noen. Men ingen ekstroverte mennesker som han går og håper på at det ordner seg i flere år? Jeg er så alene om dette føler jeg. Men mulig jeg bruker lenger tid fordi jeg fornekter følelsene? Anonymkode: a6c85...209
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå