Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har testet etter EL morgen og ettermiddag, hadde positiv test begge ganger i går og på morgenen i dag. Hadde litt økt slimete utflod i går. Nå kjenner jeg det jeg tror er EL-smerter. Tok en ny test nå, og denne er negativ. Er jo ikke sikkert det er EL-smerter, men testen burde kanskje ikke vært negativ nå da? Jeg kan veldig lite om EL-tester, så kanskje dumt spørsmål :) 

Anonymkode: 0200d...443

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha el-smerter både før og etter og under el. Testen blir positiv ca 24-48 timer før EL (se på bruksanvisningen). Når den blir negativ, betyr det som regel at EL er samme dag testen blir negativ. Både el-smerter og el-slim kan komme før, under og etter el, som sagt, så gå etter el-testen om du bruker det. Den er mer nøyaktig. 

Anonymkode: 864c1...60b

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ha el-smerter både før og etter og under el. Testen blir positiv ca 24-48 timer før EL (se på bruksanvisningen). Når den blir negativ, betyr det som regel at EL er samme dag testen blir negativ. Både el-smerter og el-slim kan komme før, under og etter el, som sagt, så gå etter el-testen om du bruker det. Den er mer nøyaktig. 

Tusen takk for svar 😃

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...