Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått det sånn at jula for mange KG-ere handler om å presse sin kvapsete kropp inn i en julepysj, bunkre seg inne og tilbringe dagesvis daffende rundt innendørs mens TV-en står på og store mengder snop trykkes ned i gapet. De titter så vidt fram fra hula på julaften kveld for å spise ribbe og åpne gaver med familien, før de kryper tilbake i pysjen. Dette er ofte de samme personene som spiser mye snop resten av året også, ikke er så glad i å pynte seg eller kle seg pent, og heller ikke liker fysisk aktivitet og skogsturer. Julen er den ultimate unnskyldningen til å leve ut sin ekte latsabb-personlighet, uten samme dårlige samvittighet som ellers.

Hvor tidlig begynner dere i år? Venter dere til lillejulaften, eller begynner dere så smått med oppladningen tidlig i desember? Kanskje allerede i november? 

Anonymkode: dc743...0b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow... for et nydelig innlegg om juletiden Ts, kan ikke vente med å skvise den kvapsete kroppen min inn i pysjen faktisk! Tenkte å vente til 1.november for å svare på spørsmålet ditt.  

Tenkte å gå i joggedress på butikken fra og med november også, og la oss ikke glemme støvletter som jeg er for lat til å snøre igjen. Skal naturligvis sette bilen på tomgang rett ved inngangen på tidligere nevnt butikk også slik at den holder seg varm og jeg slipper å gå helt til de oppmerkede p-plassene. 

Anonymkode: b41b4...6c5

• Liker 10
Skrevet (endret)

Vakkert fremstilt TS 😊

Som du sikkert alt vet er pysj det eneste sånne folk, inkludert meg selv, går i når vi ikke MÅ på jobb eller noe annet. Resten av tiden er det utelukkende subbing rundt i pysj, og trykking av godteri inn i kvapsete kropper.

Det er ikke noe vi begynner eller slutter med, det er en livsstil ❤️

Endret av Ginny
  • Liker 11
Skrevet

Pysj blir det morgen/formiddag på julaften og samme med 1. og 2. juledag :) Bytting til penere tøy rundt middagstider. 

Anonymkode: 93e11...013

• Liker 1
Skrevet

Jeg har allerede begynt. Har gått til innkjøp av flere pysjer for å svøpe min kvapsete kropp i. Og gleden var stor da julesnopet kom i nærbutikken her jeg bor. Takk gud for at jeg er ufør og kan fokusere kun på dette. Gleder meg dog til desember, da skyldfølelsen blir svakere.

• Liker 6
Gjest JudasPriest
Skrevet (endret)

,

Endret av JudasPriest
.
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har forstått det sånn at jula for mange KG-ere handler om å presse sin kvapsete kropp inn i en julepysj, bunkre seg inne og tilbringe dagesvis daffende rundt innendørs mens TV-en står på og store mengder snop trykkes ned i gapet. De titter så vidt fram fra hula på julaften kveld for å spise ribbe og åpne gaver med familien, før de kryper tilbake i pysjen. Dette er ofte de samme personene som spiser mye snop resten av året også, ikke er så glad i å pynte seg eller kle seg pent, og heller ikke liker fysisk aktivitet og skogsturer. Julen er den ultimate unnskyldningen til å leve ut sin ekte latsabb-personlighet, uten samme dårlige samvittighet som ellers.

Hvor tidlig begynner dere i år? Venter dere til lillejulaften, eller begynner dere så smått med oppladningen tidlig i desember? Kanskje allerede i november? 

Kan nesten ikke vente med å presse min "kvapsete" kropp inn i en julepysj, bunkre meg inne og tilbringe dagesvis daffende rundt innendørs med store mengder snop trykket ned i gapet. Kan nesten ikke vente med å spise julemiddagen og dessert i pysjen og åpne gaver før jeg går tilbake til snopet og sofaen. Har ikke tv, men netflix og youtube skal bli flittig brukt. Men dette er juletider. Der julegodteri har sin spesielle gode smak som minner om jul osv. Ellers i året er jeg sunn, trener og elsker å pynte meg/kle meg pent. Elsker skogturer og generelt være ute. Innenfor hjemmets 4 vegger daffer jeg rundt i myke koseklær. Jeg er sunn og alt det der. Jeg har ikke dårlig samvittighet over godteri spisingen min i julen. Det er min tradisjon. Det går fint ann å kombinere her i livet, men det har du jo ikke skjønt tydeligvis. For deg virker det som det er enten eller. 1 desember starter jeg med julegodt, ikke hver dag, men når jeg føler for det :) Akkurat som ellers i året. Jeg spiser det jeg vil,når jeg vil, og jeg har aldri dårlig samvittighet. 

Jeg er en kombinasjon av latsabb og elsker å trene og være ute generelt. Det er sunt. Jeg er ikke hysterisk. You do you! 
Hva alle andre gjør er opp til dem. Jeg bryr meg ikke. Jeg lever som jeg vil, uten dårlig samvittighet. :)

Gjest JudasPriest
Skrevet (endret)

,

Endret av JudasPriest
,
Skrevet

Hvis jeg begynner med julesnopet nå, tror dere jeg rekker å bli kvapsete til jul? Skal også gå til innkjøp av XL-pyjamas. 

• Liker 3
Skrevet

Som trygdeslask har jeg holdt på sånn et par måneder allerede.

Anonymkode: d2ac6...d64

Skrevet

Hahaha, noen folk har så sykt bittert forhold til jul :D 

Ta det med ro, TS, og let it gooo. Så kanskje finner du juleglede og kjærlighet i livet 💕

Anonymkode: bbcc9...e86

• Liker 1
Skrevet

Aldri mer. Heldigvis.

Anonymkode: 97346...aed

Gjest justcurious
Skrevet
På 9.10.2017 den 12.37, AnonymBruker skrev:

Er jo bare koselig det, minus ribba da :)  (spiser ikke dyr)

Jeg pleier å starte siste uka før julaften :) er ikke så glad i å pynte meg. Elsker å slaske foran tv'en. 

Skrevet
På 9.10.2017 den 13.27, Amawhatsnot skrev:

Hvis jeg begynner med julesnopet nå, tror dere jeg rekker å bli kvapsete til jul? Skal også gå til innkjøp av XL-pyjamas. 

Jeg har allerede begynt :arwen::natti:(tar med litt snop i senga også)

Anonymkode: c41e4...f93

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk, TS, for en god latter her jeg sitter i oktoberpysjen min og later meg. 😂😂 

La pysjen leve. Julen er så klart pysjens høysesong.

Hulsen trofast medlem av pysjmafiaen, som kler meg fint hver dag før jeg drar til min 100% jobb, elsker å kle meg opp før juleselskaper, er opptatt av helse og velvære, og synes at ingenting slår følelsen av å komme inn fra en tur i friskt vintervær og SVØPE meg inn i en deilig kokong av en julete pysj. 

Anonymkode: c38e4...7c5

Skrevet
På Monday, October 09, 2017 den 12.37, AnonymBruker skrev:

Det var da voldsomt. Er det ikke slik at på seg selv kjenner man andre? 

Anonymkode: 622c4...02f

• Liker 1
Gjest Galaxy X
Skrevet

Jeg liker å pynte meg når jeg har en grunn, men ellers kjente jeg meg godt igjen i innlegget ditt og følte meg kanskje litt for godt truffet. Men vet du hva - jeg ELSKER pysjamasene mine, som jeg for øvrig går i ca hele dagen når jeg er hjemme fordi hvorfor ikke? Jeg må pynte meg til 50årsdag hver gang jeg skal på jobb, så det er helt vidunderlig deilig å slippe strømpebuksestrikken rundt flesket på magen de resterende 4-6 timene jeg får hjemme før jeg kan kaste alt av tøy for å legge meg naken under dyna.

:yvonne: 

Skrevet
8 minutter siden, Galaxy X skrev:

Jeg liker å pynte meg når jeg har en grunn, men ellers kjente jeg meg godt igjen i innlegget ditt og følte meg kanskje litt for godt truffet. Men vet du hva - jeg ELSKER pysjamasene mine, som jeg for øvrig går i ca hele dagen når jeg er hjemme fordi hvorfor ikke? Jeg må pynte meg til 50årsdag hver gang jeg skal på jobb, så det er helt vidunderlig deilig å slippe strømpebuksestrikken rundt flesket på magen de resterende 4-6 timene jeg får hjemme før jeg kan kaste alt av tøy for å legge meg naken under dyna.

:yvonne: 

Høres ut som en fæl jobb.

Anonymkode: d2ac6...d64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...