Gå til innhold

Neglbiter... Deal-breaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en fyr som har helt nedbitte negler, noe jeg synes er ganske udigg, men ikke akkurat en grunn til å dumpe noen for.. Men, jeg synes det er spennende å høre hvilke krav folk her inne har og hvordan dere anser dere på den skalen til sammenligning? Tror jeg er vel kresen, så morro å høre ;) 

Mine krav (tar bare utseende nå asså, tenker på mer enn det :p) :

- høyere enn meg (er 175)

- fine tenner (rene og velstelte)

- velstelt

- Helst litt trent, men ikke et must 

anser meg selv for å være middels + pen og normalt slank. 

Anonymkode: 6a0af...9b1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krav? 🤔

At han elsker meg, er lojal og er flink med barna. 

• Liker 1
Skrevet

To ting av det du nevner kan jeg være enig med at er viktig. Det er denne med tenner og å være velstelt. Noen lunde oppegående med hygiene er ganske viktig :P På denne skalaen vil jeg si jeg selv er ganske flink :fnise:

Anonymkode: 43b5a...abd

Skrevet

Har ikke egentlig noen krav til en date annet enn at det må være noen jeg synes er attraktive og/eller interessante nok til å faktisk ønske å date.  Selvfølgelig er hygiene viktig og en del av den pakka.

Mine deal-breakers er mer på personlighet! Snakker kun om seg selv, mangel på interesser utover jobb, ingen samvittighet for at det finnes folk i samfunnet som er mindre heldige, skrytete osv..

Skrevet

Akkurat neglebiting er så frastøtende for meg at jeg har vanskelig for å se for meg at jeg hadde taklet det. Jeg har ikke så mange dealbreakers at det gjør noe, men neglebiting ... Det er virkelig noe av det verste ...

Anonymkode: dafdd...044

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg er vel kresen, så morro å høre ;) 

Mine krav (tar bare utseende nå asså, tenker på mer enn det :p) :

- høyere enn meg (er 175)

- fine tenner (rene og velstelte)

- velstelt

- Helst litt trent, men ikke et must 

Anonymkode: 6a0af...9b1

Det var da ikke helt latterlig stive krav om dette er alt du er ute etter. 

• Liker 1
Skrevet

Neglebiting og dårlig hygiene er deal breaker, her under kommer også overvekt som han ikke bryr seg om 

Skrevet

Syns det var helt normale "krav", jeg :fnise: Neglbiting har jeg i grunn aldri tenkt på.

Jeg har vel heller mer krav til oppførsel på date, ikke rape/ smatte, møte blikk i samtalen, være interessert. Komme med kommentarer/ innspill,  ikke glo i mobilen.

Skrevet

Tror nok noen menn og har krav til kvinner om neglebiting. Så mye som man bruker hendene daglig så er det lite pent om neglene er nedbitte og korte. 

Anonymkode: a0247...9cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...