AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #1 Skrevet 9. oktober 2017 Hei! Jeg har to barn 8-11 år som ikke får være med far pga rus og psykiatri. Han var inne i en god periode november og frem til i sommer. Den tiden hadde han samvær med barna under besteforeldres tilsyn. Nå får han ikke være med barna lenger da han har hatt ett tilbakefall. I disse tilbakefallene har han blitt innlagt. Det har vært politi og psykisk helse i bildet. To bekymringsmeldinger er gått til barnevernet, hvor jeg er innkalt til møte med dem. Far har ikke samvær uten tilsyn ei heller omsorgsrett, kun 50% ansvar. Lurer på hvorfor jeg blir innkalt når far kun har hatt samvær med tilsyn og ikke omsorg for dem? Noe jeg ikke helt klarer å forstå her. Takknemlig for svar Anonymkode: 38a20...f9c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Fordi du som bostedsforelder har rett på informasjon om meldinger som kommer inn på samværsforelder. Anonymkode: b6ef4...67c 3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 Siden du har hovedomsorgen vil man alltid få beskjed. Anonymkode: bd666...d76
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Ok. Takk for svar Hi Anonymkode: 38a20...f9c
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Offentlige organer plikter å informere og innkalle begge foreldre når noe angår barn. Anonymkode: c8c5a...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå