Gå til innhold

Prinsessen

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Satt nettopp og så på bildene av prinsessen på aketur. Nydelig jente! Men samtidig sitter jeg og håper på noen bilder hvor hun og resten av familien kan få på seg noen praktiske uteklær! Kjeledresser e.l... Det ser så fryktelig kaldt og upraktisk ut. Tenk om vi kunne få se at de boltra seg litt mer naturlig i snøen, selv om det sikkert ikke er så lett med fullt av fotografer rundt.. Men jeg liker å se disse nydelige kongebarna og se at de er oppi samme småbarnssituasjon som meg... :P

Gratulerer med dagen, Ingrid Alexandra! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Hun har sikkert på seg alt som skal til når hun er ute i snøen til vanlig! Dette er vel snakk om "posere for at ukeblader og aviser skal få sitt"-bilder og de fleste pynter seg vel da :wink:

Skrevet
Satt nettopp og så på bildene av prinsessen på aketur. Nydelig jente! Men samtidig sitter jeg og håper på noen bilder hvor hun og resten av familien kan få på seg noen praktiske uteklær! Kjeledresser e.l... Det ser så fryktelig kaldt og upraktisk ut. Tenk om vi kunne få se at de boltra seg litt mer naturlig i snøen, selv om det sikkert ikke er så lett med fullt av fotografer rundt..  Men jeg liker å se disse nydelige kongebarna og se at de er oppi samme småbarnssituasjon som meg... :P  

Gratulerer med dagen, Ingrid Alexandra! :)

Samboeren min kommenterte det samme. Det er uansett godt å se at det virker som de har det veldig bra alle sammen:)

Skrevet

Sonja hadde da tatt på seg ørevarmere..

Som hun kledde meget godt..

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette var ikke bare en aketur. Dette var en fotosesjon, der fotografer var invitert for å komme og ta bilder av den lille prinsessen. Synes ikke det var så rart at de voksne ikke raste rundt i snøen i kjeledresser da. Hva de gjør privat i fritiden, blir noe annet.

Skrevet
Sonja hadde da tatt på seg ørevarmere..

Som hun kledde meget godt..

hei

he he har du noe ngasng sett Sonja hatt på seg noe hun ikke har kledd ganske godt :-).

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...