Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #1 Skrevet 5. august 2002 Heisann Var det noen av dere som så dokumentaren "Losing Layla" på Tv Norge søndag ? Må si at tårene dryppet hos meg. Å oppleve den ultimate sorg foran kamera kan ikke beskrives med ord. Det får en til å tenke hvor skjørt livet egentlig er.
Maggie74 Skrevet 5. august 2002 #2 Skrevet 5. august 2002 Jeg så den. Har sett den før også. Gråt så tårene spruta. Jeg synes liksom jeg kunne føle smerten langt inni magen, selvom jeg aldri har opplevd det selv. Men det er jo ufattelig at hun vil dele det med hele verden. *ta hatten av* Maggie!
Gjest Janna Skrevet 5. august 2002 #3 Skrevet 5. august 2002 Jeg orket ikke å se den dokumentaren. Er sikker på at jeg ikke hadde fått sove på lenge hvis jeg gjorde det!!
Zena Skrevet 5. august 2002 #4 Skrevet 5. august 2002 Jeg så den!!! Må se alt sånt om dagen, slik at jeg likssom er "forberedt". Også på det verste! Var rimelig hoven rundt øynene en stund, ja. Men jeg lurer så fælt på om det er vanlig at dødfødte barn beholdes så lenge av foreldrene? 27+1
Angel Skrevet 5. august 2002 #5 Skrevet 5. august 2002 :cry: :cry: :cry: ..jeg så den også, stortuta i sofaen i sikkert 1 hel time!!!...så den da den gikk 1 gang også jeg..(1 år siden ca)..må bare se slike programmer jeg!!..selv om jeg vet hvor følsom jeg er..... det er iallefall en ufattelig trist dokumentar, som setter meg helt emosjonelt ut av spill.....
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #6 Skrevet 5. august 2002 Det var en kjempetrist dokumentar, men det var utrolig at de orket å ha kamera på i sorgprosessen. Det har vel noe å si at hun er en regissør selv. Uansett så er det veldig lærerikt. Når det gjelder å få barnet tror jeg at sykehusene kan strekke seg ganske langt. Det er jo begrenset hvor lenge man får beholde barnet da. Men det var en utrolig flott måte de sa farvel til henne på da. Men det setter tankene i sving på at man skal være så takknemlige for alt man får gitt i gave.
Maggie74 Skrevet 5. august 2002 #7 Skrevet 5. august 2002 Var rimelig hoven rundt øynene en stund, ja. Men jeg lurer så fælt på om det er vanlig at dødfødte barn beholdes så lenge av foreldrene? Tviler på at det er vanlig i Norge, men jeg synes egentlig det virket veldig bra, slik at moren kunne venne seg til at hun ikke hadde et levende barn, selvom hun var mamma, liksom. Ble litt rotete, for jeg er litt trøtt, men.. Maggie!
viwi Skrevet 5. august 2002 #8 Skrevet 5. august 2002 Ja jeg så den. Utrolig trist- grein meg gjennom den jeg. Spesiellt siden ei venninne mista sin baby bare for 3 mnd siden. Tenkte så mye på deres sorg da..... Og så blir jeg så redd at det skal skje meg en gang
Gjest Duchess Skrevet 5. august 2002 #9 Skrevet 5. august 2002 Jeg så deler av den......uffameg.......
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #10 Skrevet 5. august 2002 sykehusene oppfordrer foreldre til barn som dør å ta barnet sitt med seg hjem,som et ledd i en helt normal sorg prosess.
Gjest Anonymous Skrevet 5. august 2002 #11 Skrevet 5. august 2002 hei... så den jeg også... alle som satt i stua stortuta å satt med papir. var så trist. holdt godt rundt magen min, som for å beskytte den liksom... så nok litt snodig ut men... Litle og Nurket 17+1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå