Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i Trondheim og jeg bør klippe håret mitt i nærmeste fremtid. Håret mitt er en blanding av krøller, bølger og krus. 

Noen som vet om noen frisører i Trondheim/Heimdal som er flink til det? Når jeg klipte meg sist her, ble det helt herpa og måtte dra til hjembyen min for å fikse det hos frisøren jeg har hatt i lange år. 

Hjelp 

Takk på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går kun til frisører som selv har krøllete hår. De er de eneste som kan det. 

Anonymkode: a733b...594

• Liker 1
Skrevet

Gjør litt research - spør du "kan dere krøller?" får du garanter et ja. Sjekk heller instagrammen deres. Er det bare en type klipp som går igjen, så vet du at det kanskje ikke er noe for deg. 

Ha også håret ditt som du pleier når du drar innom. De fleste sier du ikke behøver nyvasket hår, men hvordan ellers skal de se teksturen din dersom du ikke har det? 

Lykke til! 

Anonymkode: 5889b...ae4

Skrevet

Jeg kan anbefale permanent retting. Drittlei mitt eget krøllete og brusete hår. Med permanent retting føler jeg meg som en Kardashian ;) Vietnamesiske frisører utfører som regel dette for en billig penge.

Anonymkode: 33249...e4b

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan anbefale permanent retting. Drittlei mitt eget krøllete og brusete hår. Med permanent retting føler jeg meg som en Kardashian ;) Vietnamesiske frisører utfører som regel dette for en billig penge.

Anonymkode: 33249...e4b

Nei nei, jeg elsker hvordan håret mitt er så det blir nok ikke permanent retting ;)

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, Hunfargerike skrev:

Nei nei, jeg elsker hvordan håret mitt er så det blir nok ikke permanent retting ;)

Krøller er jo så flott! Jeg har selv krøller og kan absolutt ikke tenkt meg å rette håret. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...