Gå til innhold

BrideSave

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er rimelig ny på bryllupsplanlegging enda, men storkoser meg allerede :) Skal gifte meg med min kjære i Mai neste år, så jeg har veldig god tid - ennå! :)

Har noen erfaringer med å kjøpe kjoler gjennom BrideSave.com? Lurer veldig på de faktiske kostnadene som porto og frakt o.l. Hvor mye kommer egentlig i tillegg?

På forhånd tusen takk for hjelp :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville kjøpt kjolen i en brudesalong i Norge, Du har jo god tid, så hvorfor ikke følge med når de har salg. Eller hva med å kjøpe brukt? Er mange fine kjoler på finn.no, eller så kan du få kjøpe min :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Bridesave flår deg på portokostnader!

Skrevet
Bridesave flår deg på portokostnader!

:Nikke: de skulle ha nesten tusen kroner for å sende et par sko hit. :o

Skrevet

De er sinnsykt dyre på porto ja..

Men alikevel så er brudekjolene så billige der at det fortsatt er billigere.. Men det tror jeg kun gjelder brudekjoler, for de skal ha omtrent samme porto for kjoler som små ting som sko, vesker o.l. De bruker UPS er det vel det heter, og det er DYRT!! Men hvis du skal kjøpe kjole derfra så anbefaler jeg deg å finne kjolen i norge, prøve den i en salong så du vet hvordan den sitter og sånn, og så bestille den, sånn at du ikke ender opp med en kjole som egentlig ikke passer deg...

Lykke til!

Skrevet

Vil heller anbefale house of brides i DK :) Bare hørt positive ting om de :)

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min hos Bridesave og var suuuperfornøyd!

Det var en sjanse å ta at den passet, men det var snøreliv, og det gikk helt fint. Joda, frakt og toll var surt, men jeg sparte likevel penger. Fant ikke drømmekjolen min i Norge heller, så...

Skrevet

Vurderer selv å handle der, men jeg synes ikke det er portoen som er sur men toll og avgifter til Norge som er irriterende... MS kjolen jeg skal ha koster rundt 4-5000,- over there og Norge tar overkant av 3000,- for å få den inn i landet :roll: Godt jeg har muligheter til å unngå dette sier jeg bare... Sender den til kompisen min i Belgia isteden ;)

Gjest Tiny i.i.
Skrevet
Vurderer selv å handle der' date=' men jeg synes ikke det er portoen som er sur men toll og avgifter til Norge som er irriterende... MS kjolen jeg skal ha koster rundt 4-5000,- over there og Norge tar overkant av 3000,- for å få den inn i landet :roll: Godt jeg har muligheter til å unngå dette sier jeg bare... Sender den til kompisen min i Belgia isteden ;)[/quote']

Hva er totalprisen for porto og toll når den sendes til Norge? Er det billigere å få den sendt til England?

Gjest Anonymous
Skrevet
Vil heller anbefale house of brides i DK :) Bare hørt positive ting om de :)

Jeg kjøpte min MS der, og er kjempe fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...