AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hei. For ca fire dager oppdaget jeg en kul på høyre siden av nakken (midt bak hodet ved hårfestet). Kulen er øm og har ikke forandret seg. Den er også ganske hard og på størrelse med en litt stor ert. I går fikk jeg plutselig sterke smerter i nakken. Smertene kunne minne litt om at noen dro veldig hardt i nakkehårene mine, og de strakte seg ned mot høyre skulder. I smerte grep jeg tak i nakken min og oppdaget enda en kul, denne gangen mer på siden av nakken (jeg vet at den ikke var der tidligere, så denne kulen er ny). Smertene har også forvart, og er ekstra vonde når jeg ser til venstre og/eller opp og ned. Det kjennes ut som om noe strammes mellom hode og nedre del av nakke. Burde jeg oppsøke lege? Og hva kan dette være? Anonymkode: c86e0...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 8. oktober 2017 #2 Del Skrevet 8. oktober 2017 Vond nakke og muskelknuter er normalt. Kom deg til kiropraktor og gjør øvelser for nakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå