HalldirV2 Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Hepp! Oki, så det er en dameparfyme jeg lukter overalt, har ikke snøring på hva den heter, men den må opplagt være populær. Har lukta meg døv, blind og det som er på sånne parfymebutikker uten å finne den. Når jeg spør hva som er populært får jeg det samme svada svaret, kommer an på hva dama kler osv...og jada, jeg skjønner det, men allikevel...! Kan noen her nevne noe populære parfymer? Kanskje jeg klarer å finne ut av dette lille mysteriet og kjøpe en flaske til frøkna. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Du bør spørre neste gang du lukter det. Ganske vanlig å få spørsmål. Anonymkode: 0cd4d...2c2 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 Er det noe du kan beskrive? Lukter det sitrus, søtt, blomstrete, som solkrem, vanilje? Prøv å beskrive lukta, kanskje vi klarer å finne det. Vet at @O.G. er dødsgod på sånt Anonymkode: fa47e...8c6 3
Gliffy Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Daisy av Marc Jacobs? Cacharel Noa? Chanel no 5?
HalldirV2 Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bør spørre neste gang du lukter det. Ganske vanlig å få spørsmål. Anonymkode: 0cd4d...2c2 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe du kan beskrive? Lukter det sitrus, søtt, blomstrete, som solkrem, vanilje? Prøv å beskrive lukta, kanskje vi klarer å finne det. Vet at @O.G. er dødsgod på sånt Anonymkode: fa47e...8c6 2 timer siden, Gliffy skrev: Daisy av Marc Jacobs? Cacharel Noa? Chanel no 5? Hei folkens og takk for svar 😊 Ja, jeg har jo vurdert å spørre, men ja...litt kleint også. Om jeg skal beskrive lukten, oi...vanskelig, ikke for søt i hvert fall, heller ikke syrlig eller særlig blomsteraktig. Den lukter bare så sinnsykt godt, uten at jeg kan sette fingeren på det. Og takk for tips, skal spørre etter disse 😊 Kanskje blir det match.
Gjest O.G. Skrevet 10. oktober 2017 #6 Skrevet 10. oktober 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noe du kan beskrive? Lukter det sitrus, søtt, blomstrete, som solkrem, vanilje? Prøv å beskrive lukta, kanskje vi klarer å finne det. Vet at @O.G. er dødsgod på sånt Anonymkode: fa47e...8c6 Takk.
Gjest Ingenting2 Skrevet 10. oktober 2017 #7 Skrevet 10. oktober 2017 8 timer siden, HalldirV2 skrev: Hei folkens og takk for svar 😊 Ja, jeg har jo vurdert å spørre, men ja...litt kleint også. Om jeg skal beskrive lukten, oi...vanskelig, ikke for søt i hvert fall, heller ikke syrlig eller særlig blomsteraktig. Den lukter bare så sinnsykt godt, uten at jeg kan sette fingeren på det. Og takk for tips, skal spørre etter disse 😊 Kanskje blir det match. Dolce & Gabbana The One, kanskje? Elsker den
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #8 Skrevet 10. oktober 2017 Jeg synes Cascada og Ralph Lauren lukter godt. Spesielt Ralph Lauren. Anonymkode: 81c8d...11f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #9 Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes Cascada og Ralph Lauren lukter godt. Spesielt Ralph Lauren. Anonymkode: 81c8d...11f Escada*. Dumme telefon Anonymkode: 81c8d...11f
HalldirV2 Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2017 7 minutter siden, canacas skrev: Dolce & Gabbana The One, kanskje? Elsker den Takk for tipset Gangås 😊
HalldirV2 Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter #11 Skrevet 10. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Escada*. Dumme telefon Anonymkode: 81c8d...11f Haha, går bra. Sitter selv på en mobil, så fordømt små taster, også denne teite autokorrekturen som jeg ikke klarer å skru av. Takk for tips 😊
HalldirV2 Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter #12 Skrevet 10. oktober 2017 3 minutter siden, HalldirV2 skrev: Takk for tipset Gangås 😊 Canacas...sorry, autokorr.
mereo Skrevet 10. oktober 2017 #13 Skrevet 10. oktober 2017 bvlgari de forskjellige typene omnia lukter jo godt? Eller kanskje det er Jo Malone?
Gjest Ingenting2 Skrevet 10. oktober 2017 #14 Skrevet 10. oktober 2017 10 minutter siden, HalldirV2 skrev: Takk for tipset Gangås 😊 takk for DET navnet lizm
HalldirV2 Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter #15 Skrevet 10. oktober 2017 Akkurat nå, canacas skrev: takk for DET navnet lizm Hah, var jo ikke meg, det var telefonen sin skyld 😊 Men Gangås var da ikke helt ubrukelig, tror nesten det blir kjælenavnet mitt på deg. The one and only Canacas, aka Gangås 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå