Gå til innhold

Iso e super! Verdens beste parfyme? What's the buzz about?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner med de fleste har hørt om Iso E Super. Molekyl 1. Altså en helt spesiell duft som skal b.l.a tiltrekke det motsatte kjønn. Tilpasser seg/gir din helt spesielle duft når den treffer varm hud. Det er altså et molekyl. Google it. 

Uansett. Jeg har kjøpt denne parfymen. Luktet på den både før og etter den har truffet min hud. Alle sier den lukter fantastisk og man kan ikke få nok av den? Også er det ikke alltid man selv lukter den, men andre tiltrekkes av lukten? Uansett...Jeg synes den lukter skikkelig dritt både før påføring og etter. Kjempe maskulin lukt som jeg overhode ikke føler er "meg". Den blir omtalt som en ren, treaktig lukt. Er enig i at den lukter tre/skog - aktig. Men det stopper der...Ikke noe kvinnelig over den lukten ihvertfall ? 

Er denne parfymen veldig hypet opp? Er det bare at jeg lukter den annerledes enn hva andre vil lukte den på meg? Redd jeg går rundt å lukter skikkelig mann 😂

Noen som har parfymen og vil si noe?

Anonymkode: f279d...b63

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutes ago, AnonymBruker said:

Regner med de fleste har hørt om Iso E Super. Molekyl 1. Altså en helt spesiell duft som skal b.l.a tiltrekke det motsatte kjønn. Tilpasser seg/gir din helt spesielle duft når den treffer varm hud. Det er altså et molekyl. Google it. 

Uansett. Jeg har kjøpt denne parfymen. Luktet på den både før og etter den har truffet min hud. Alle sier den lukter fantastisk og man kan ikke få nok av den? Også er det ikke alltid man selv lukter den, men andre tiltrekkes av lukten? Uansett...Jeg synes den lukter skikkelig dritt både før påføring og etter. Kjempe maskulin lukt som jeg overhode ikke føler er "meg". Den blir omtalt som en ren, treaktig lukt. Er enig i at den lukter tre/skog - aktig. Men det stopper der...Ikke noe kvinnelig over den lukten ihvertfall ? 

Er denne parfymen veldig hypet opp? Er det bare at jeg lukter den annerledes enn hva andre vil lukte den på meg? Redd jeg går rundt å lukter skikkelig mann 😂

Noen som har parfymen og vil si noe?

Det er bare et luktmolekyl de tilsetter i vaskemidler og diverse andre luktsaker for å få de til å lukte mere tre-aktig. Den lukter forskjellig på folk på samme måte som alle andre parfymer lukter forskjellig på folk.

Anonymkode: 1e82b...983

Skrevet

Ja jeg vet det...Det jeg lurte på er noens erfaring med den og om andre lukter meg annerledes enn jeg lukter dette selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...