Gå til innhold

PostNord og eBay har rotet bort pakken min. Vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en pakke fra eBay for et par måneder siden. Da denne ble sendt til min gamle adresse (noe som var min egen feil), ba jeg om å få sendt den til min nye adresse i en annen by. Nå har jeg ventet i over en måned og det har ikke skjedd noe. Har mailet med eBay som mener at pakken er hos PostNord, og har snakket på telefon med PostNord kundeservice som sier at pakken er hos eBay sin retursentral i Oslo.... Jeg har konfrontert eBay med dette, og de sier at de har kontaktet PostNord angående dette. Men jeg hører ingen verdens ting!! 

Så, hva skjer? Det jeg har bestilt er unyttig for de aller fleste og har svært lav verdi mtp. videresalg. Men JEG trenger det så fort som mulig, og synes det er urimelig å måtte begynne å bestille på nytt nå, og betale ny frakt, for så å kanskje vente bare enda lengre. Hvordan går det an at en sånn pakke bare forsvinner ut i løse lufta? 

Noen som har erfart lignende? Begynner å bli ganske utålmodig her :( 

Anonymkode: 6ee9e...875

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke noe svar her, men herrejesus... Måtte jo kontakte masse rare firmaer og greier selv, for å få noe fremgang i saken med pakken min. Så sykt idiotisk. Ifølge det firmaet jeg kontaktet så får jeg nå pakken i løpet av denne uka. Det får jeg virkelig håpe, etter å ha ventet i nær 1,5 mnd.......

Anonymkode: 6ee9e...875

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...