Gå til innhold

Stakkars barn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste artikkelen tidligere idag og ble helt hengt opp i bildene. stakkars barn. bare se på uttrykket til han lille gutten :-?

Skrevet

Der kan man se et lite bruddstykke av den enorme ondskapen i verden...stakkars... :(

Skrevet
... har lært meg å lese kommentarer før jeg klikker meg inn på linker. Tror jeg holder meg unna - orker ikke vonde bilder om/med barn svidd inn på netthinnen... :-(
Skrevet
:( Uff.. Jeg skulle egentlig hatt gråtesmiley, for nå sitter jeg og gråter. Stakkars, stakkars barn. :(
Skrevet

Det er så utrolig, utrolig dårlig gjordt at "man" ikke bryr seg!!!!!! Verdenssamfunnet ser en annen vei og godtar det i stede for å si at vi boikotter alt det USA gjør til de slutter med disse mordene. Det blir ikke en gang fordømt av verdenssamfunnet. Jeg er lei av at verden går sin vante gang og godtar alt som skjer. Det er bare når det skjer en tragedie som vi selv blir berørt av at vi ser ut av våre egne små huler. :-(

Skrevet
Det er så utrolig' date=' utrolig dårlig gjordt at "man" ikke bryr seg!!!!!! Verdenssamfunnet ser en annen vei og godtar det i stede for å si at vi boikotter alt det USA gjør til de slutter med disse mordene. Det blir ikke en gang fordømt av verdenssamfunnet. Jeg er lei av at verden går sin vante gang og godtar alt som skjer. Det er bare når det skjer en tragedie som vi selv blir berørt av at vi ser ut av våre egne små huler. :-([/quote']

hei

:veldigsur: jeg syns slik er ille men dete r noe rart med amerikanere for to år siden så brandt romferja Columbia opp og sju astronauter brant og opp og det er selvfølgeølig en tragedie for de pårørende og amerikanerene og da var det flere ekstra nyhetsendinger for noen dager siden så koliderte to tog i titali og flere ble drept der da var det banre et lite inslag i nyhetene rart der detr med at amerikanere er mer verdifullere en andre mennelkser man kan ikke kritisere dem, bare vi protesterte på lkigen i irak så ble ambasadørene gærne og det ble nesten kommet med trusseler

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...