AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Har datet en mann i et par måneder nå, og sånn egentlig burde vi være perfekt for hverandre, men føler egentlig ingen gnist. Vi har heller ikke gjort noe fysisk enn klemming. Så møtte jeg en annen mann for to dager siden og føler han har tatt meg med storm. Når han sender meg melding smiler jeg fra øre til øre og får sommerfugler i magen. Har ikke gjort noe fysisk med han heller, men tenker på han hele tiden. Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Synes det er så utrolig vondt å måtte si til noen at jeg ikke har følelser for dem og vi har jo tilbrakt utrolig mye tid sammen. Tenker at om det hadde vært riktig hadde vi sikkert ihvertfall kysset innen nå.. Eller burde jeg tilbringe mer tid med han første for å se om det kan bli noe? Anonymkode: 85d14...44b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Du har datet han første i et par måneder og ikke gjort noe annet enn å klemme? Med mindre du er kristen, jomfru eller veldig konservativ så er nok ikke du eller han veldig forelska tror jeg Anonymkode: f4273...2e1 1
bortebra Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Følelser er dessverre ikke moralske eller rettferdige - de dukker opp der det passer dem. Og så må man selv velge om man skal følge dem eller ikke. Å følge mangel på følelser av rent høflighet er derimot noe annet. Det er - bortkastet tid? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå