AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Skal på min første tinder date til uken, og vet ikke helt hva jeg skal forvente.. Fyren ser kjekk ut på bildene, og virker Ok å chatte med.. Men er det noen som vil fortelle om egne erfaringer med slik dating etter å ha møtt hverandre på nett? Gikk det bra? Var han lik seg selv slik som på bildene? Mao samsvarte virkeligheten med nettverdenen? (Har jo lest litt om at voldtekter har økt i takt m tinder o.l. nettsteder, så dette er jo også en pitteliten bekymring iom at jeg ikke kjenner vedkommende..) Anonymkode: 80657...792
bortebra Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Men du møter vel vedkommende på et offentlig sted? Jeg har hatt både gode og dårlige erfaringer. Men jeg lærte fort å skille klinten fra hveten, for å si det slik. En gang opplevde jeg at en fyr sendte et "sant" bilde en time før vi skulle møtes. Jeg trodde jo bildene han hadde liggende ute var reelle, men akk, nei. Jeg hadde vært skeptisk fra før av, vi hadde ikke så mye kjemi på meldinger, men siste-liten-avsløringa var spikeren i kista, altså.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 Møt vedkommende på et sted der du vet det vil være andre mennesker, og du har mulighet til å komme deg vekk når du ønsker, så går det nok greit. Jeg har selv stort sett positiv erfaring fra de jeg har møtt fra Tinder. En viste seg å være litt "rundere" enn forventet, men var jo en hyggelig mann. Men det var null kjemi der, så ble bare et treff. De 2 andre jeg har møtt har jeg faktisk endt opp med å date en periode, han siste dater jeg nå. Men jeg har en del kontakt med de og vet vi har mye felles før jeg møter dem da. Får selvfølgelig fullt navn så jeg kan skjekke litt også. 90% av de som jeg har hatt kontakt med på Tinder kommer aldri så langt at jeg gidder møte dem. De som vil møtes med en gang uten noen dialog gidder jeg ikke møte. Ikke at vi må chatte over lang tid, ofte møter jeg de innen en uke fra første melding, men jeg må få en del informasjon og føle at det er mulig å ha en grei dialog med dem. Mange sorteres vekk på dette. Anonymkode: 8553d...8aa 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #4 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg møtte nettopp en fyr fra tinder. Vi hadde snakket litt. Han virket utrolig hyggelig og høflig. På bildene så han ikke så kjekk ut, men litt. Så møttes vi i byen. Han var mye kjekkere i virkeligheten enn på bildene (det har jeg opplevd en gang før også. At på bildene var fyren ikke så kjekk, men så mye bedre ut i virkeligheten). Men ja... og han var utrolig hyggelig . så hadde han med blomster til meg til og med. Det hadde jeg ikke forventet i det hele tatt. Men det var utrolig koselig. Så gikk vi og spise på en restaurant og så gikk vi på kino. Det var kjempekoselig og så gikk vi litt rundt i byen mens vi pratet og så kjørte vi litt rundt i bilen og hørte på musikk og pratet. Og så .... var egentlig planen at han skulle kjøre meg hjem og så dra hjem til seg selv, men siden det ble så sent og han bodde 1 og en halv time vekk, så ble han med hjem og overnattet. Call me slutty 😂 Men det var vårt valg da. Og det var utrolig koselig. Anonymkode: 1888e...fa1 1
Joia Skrevet 9. oktober 2017 #5 Skrevet 9. oktober 2017 Om du skal bruke tinder må du fort lære deg å skille klinten fra hveten som en nevner over her. Det er mye rart der ute, mtp utseende og hensikter. Å kunne sortere er da en god egenskap. Med bra tilrettelagt profil så er noe av arbeidet utført. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå