Anna1995 Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Er nå på dag 17(!) ikm, fortsatt ingen tegn til mensen heller. Har hatt normal syklus helt til nå. Tester med billigstrips, for uten om en «dyr» 11 dager etter ikm. Alle negative. Jeg har litt symptomer, men det kan også være hodet mitt som gjør det psykisk. Har dere noen erfaringer? Krysser alt jeg har!
DrueSmoothie Skrevet 9. oktober 2017 #2 Skrevet 9. oktober 2017 Siden så mange er negative er vel oddsene for at du er gravid liten, dessverre MEN, jeg har en venninne som faktisk ikke testet positivt før hun var 14-15 el 16 uker på vei... husker ikke helt nøyaktig, men det var vel ca 3 1/2 mnd. Og hun hadde testet flere ganger hjemme og hos legen, for mensen hadde jo forsvunnet og kom liksom aldri heller. Hun testet kun med vanlige urintester både hjemme og hos legen i starten, det var vel en blodprøve som til slutt avslørte det. Hun hadde ikke mensen. Og hun hadde ingen andre symptomer på graviditet heller. Så man skal aldri si aldri. Ja symptomer kan man nok fint klare å "finne" om man kjenner godt nok etter Jeg har jo alle symptomene folk snakker om som "tidlige symptomer" hver mnd før mensen... Så så lenge man mistenker at det kan være bare i hodet, så hadde jeg nok ikke lagt for mye vekt på det. Men hva med å ta en blodprøve hos legen? Jeg synes det er helt innenfor å gjøre det om mensen er nesten 3 uker forsinket, just in case
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #3 Skrevet 9. oktober 2017 Har du regelmessig syklus samt helt sikkert tidspunkt for EL? Om du ikke har det så kan det være at EL er senere enn du tror. Jeg har noe uregelmessig mens og EL var 1 uke senere enn jeg trodde. Jeg og testet derfor negativt lenge etter IKM, mens jeg i realiteten nettopp hadde hatt EL. Positiv test kom derfor omsider. Om du har regelmessig syklus og sikkert tidspunkt for EL så er du med veldig stor sannsynlighet ikke gravid Anonymkode: ca448...ee7
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #4 Skrevet 10. oktober 2017 Mest sannsynlig er mensen bare forsinka, selv om det finnes unntak fra regelen. 3 dager over IKM er ikke all verdens... 😕 Anonymkode: 36452...06c
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #5 Skrevet 10. oktober 2017 Mest sannsynlig så har el vært senere enn antatt. Anonymkode: 2a091...e27
Anna1995 Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mest sannsynlig er mensen bare forsinka, selv om det finnes unntak fra regelen. 3 dager over IKM er ikke all verdens... 😕 Anonymkode: 36452...06c 3 dager? Er dag 19 nå😳
Anna1995 Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2017 Er nå 19 dager, fortsatt ingen tegn. Har legetime på torsdag, får vente i spenning til da!
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #8 Skrevet 10. oktober 2017 22 minutter siden, Anna1995 skrev: 3 dager? Er dag 19 nå😳 Har du testa i dag da? Anonymkode: 36452...06c
Anna1995 Skrevet 10. oktober 2017 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du testa i dag da? Anonymkode: 36452...06c Ja, tester hver morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå