introvert_ Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Hei Jeg er ei jente som søker noen å bli kjent med. Jeg er en introvert så det at jeg blir ensom til tider er ofte selvvalgt, men jeg savner å ha noen å snakke med regelmessig. Jeg bor i Sør-Trøndelag Kan være mail-venner, bli kjent innpå her osv 1
Drakan Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Kunne vært venn, men jeg er ikke regelmessig på top så.. hadde fremstått som en dårlig venn.
introvert_ Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2017 26 minutter siden, Drakan skrev: Kunne vært venn, men jeg er ikke regelmessig på top så.. hadde fremstått som en dårlig venn. Hva mener du med "regelmessig på top"?😊
Drakan Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 1 minutt siden, introvert_ skrev: Hva mener du med "regelmessig på top"?😊 kan gå i deppe modus i flere måneder av gangen, som gjør at hjernen overbelastes og jeg potensielt ikke kommer meg ut av sengen engang. Regelmessig på top anser jeg som folk som er i stand til å komme seg ut en gang om dagen eller en gang i uken.
introvert_ Skrevet 8. oktober 2017 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2017 29 minutter siden, Drakan skrev: kan gå i deppe modus i flere måneder av gangen, som gjør at hjernen overbelastes og jeg potensielt ikke kommer meg ut av sengen engang. Regelmessig på top anser jeg som folk som er i stand til å komme seg ut en gang om dagen eller en gang i uken. Kan gjerne bli kjent uansett, om du vil Jeg forstår deg. 1
HalldirV2 Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 21 minutter siden, introvert_ skrev: Kan gjerne bli kjent uansett, om du vil Jeg forstår deg. Hvilke interesser har du? Sikkert mange her som har lyst til å bli kjent med deg.
introvert_ Skrevet 9. oktober 2017 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2017 6 timer siden, HalldirV2 skrev: Hvilke interesser har du? Sikkert mange her som har lyst til å bli kjent med deg. Jeg har ingen spesielle interesser. men jeg fyller dagene mine med musikk, jobb, avslapping og trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå