Gjest Bhsiltsk Skrevet 21. januar 2005 #1 Skrevet 21. januar 2005 Har bestilt noe fra play.com, og lurer på hvor lang tid det pleier å ta før varene kommer? Noen som vet?
Superlammet Skrevet 21. januar 2005 #2 Skrevet 21. januar 2005 så lenge de har varene på lager vil jeg tippe du får dem på tirsdag elelr onsdag.. Bestilte noen filmer selv for et par dager siden og de er i posten på vei til min kasse i skrivende stund. Håper jeg har dem imårra...
Gjest Bhsiltsk Skrevet 21. januar 2005 #3 Skrevet 21. januar 2005 så lenge de har varene på lager vil jeg tippe du får dem på tirsdag elelr onsdag.. Bestilte noen filmer selv for et par dager siden og de er i posten på vei til min kasse i skrivende stund. Håper jeg har dem imårra... Fikk beskjed om at de var posted på onsdag, kanskje jeg også har dem lørdag da?
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #4 Skrevet 21. januar 2005 Fra jeg får e-mailen om at de er sendt til de ligger i postkassen pleier det å gå 2-3 dager.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 22. januar 2005 #5 Skrevet 22. januar 2005 Tirsdag fikk jeg beskjed om at varene var posted, og i dag kom to av dem i posten. Fantastisk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå