Gå til innhold

"kom kom"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette noe å analysere?  

Jeg svarte på et snap bilde til en jeg er intr i, og han svarte dette. 

Jeg avviste han tidligere, fordi jeg er så redd for at følelser skal forsterkes om jeg bruker tid sammen med dem. Jeg er alt for redd for utroskap, at han skal trekke seg om jeg viser interesse eller at jeg skal misforstå hele greia. Så jeg ender nok opp alene. 

Men jeg vet ikke.. Er dette noe å hekte seg opp i eller overanalyserer jeg alt nå? 

Jeg er alltid i forsvarsmodus:( så for meg ble dette et slags "care" :/ 

Anonymkode: 4de0f...f43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil pule 

Anonymkode: 1155a...e77

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil pule 

Var det jeg var redd for. Det hater å være kvinne. Hadde jeg blitt mann hadde jeg sluppet disse tåpelige følelsene vi er utstyrt med :/ 

• Liker 1
Skrevet

Hva bør jeg skrive tilbake egentlig? 

Eller er dette grunn til å bare ignorere? 

Gjest Avocado
Skrevet

Ignorer. Er han gift (siden du nevner utroskap)?

Skrevet
Akkurat nå, Avocado skrev:

Ignorer. Er han gift (siden du nevner utroskap)?

Nei han er ikke det. 

Huff. Det er hele tiden det kjedelige svaret!  Så kjedelig! :(

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva bør jeg skrive tilbake egentlig? 

Eller er dette grunn til å bare ignorere? 

"Ok, hvor skal jeg gå?"

Anonymkode: 0f5c3...9d8

• Liker 6
Gjest Avocado
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei han er ikke det. 

Huff. Det er hele tiden det kjedelige svaret!  Så kjedelig! :(

Jeg skrev ignorer fordi jeg fikk inntrykk av at en av dere var i et forhold allerede. Hva mener du med at du er redd for utroskap da? 

Endret av Avocado
Skrevet
Akkurat nå, Avocado skrev:

Jeg skrev ignorer fordi jeg fikk inntrykk av at en av dere var i et forhold allerede. Hva mener du med at du er redd for utroskap da? 

Hvis jeg skulle gått inn i et forhold det :)

Jeg er alltid i forsvarsmodus :/ "kom kom",  enten en morsom måte å skrive at jeg snart skal komme på, enten en spydig melding fordi jeg opptrådte avvisende. 

Gjest Axl Rose
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vil pule 

Hvem vil vel ikke det?

Gjest Avocado
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg skulle gått inn i et forhold det :)

Jeg er alltid i forsvarsmodus :/ "kom kom",  enten en morsom måte å skrive at jeg snart skal komme på, enten en spydig melding fordi jeg opptrådte avvisende. 

Hvis du er avvisende så gir han nok opp snart. Men hvorfor ikke heller flørte tilbake siden dere tydeligvis begge er single og du liker ham? Vet han at du er redd for å bli såret?

Skrevet
6 minutter siden, Avocado skrev:

Hvis du er avvisende så gir han nok opp snart. Men hvorfor ikke heller flørte tilbake siden dere tydeligvis begge er single og du liker ham? Vet han at du er redd for å bli såret?

Jeg har åpnet meldingen og ikke svart. Kjenenr jeg meg riktig, så kommer jeg ikke til å handle. Jeg tror sperren enkelt og greit er at jeg sliter psykisk... :/

føler på en måte det bare er tull å svare på "kom kom". Men jeg synes tydelgivis det er tull å svare på det meste. Jeg har ofte ikke noen svar å gi :/ 

Han har mest sannsnylig gitt opp. Siden det er flere mnd siden han tok initiativ og jeg avviste for ørtende gang! :( men det er for min trygghet. Jeg tror jeg nok bare hadde blitt såret.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har åpnet meldingen og ikke svart. Kjenenr jeg meg riktig, så kommer jeg ikke til å handle. Jeg tror sperren enkelt og greit er at jeg sliter psykisk... :/

føler på en måte det bare er tull å svare på "kom kom". Men jeg synes tydelgivis det er tull å svare på det meste. Jeg har ofte ikke noen svar å gi :/ 

Han har mest sannsnylig gitt opp. Siden det er flere mnd siden han tok initiativ og jeg avviste for ørtende gang! :( men det er for min trygghet. Jeg tror jeg nok bare hadde blitt såret.

Opplevd det samme, svarte bare "nei". Kontakten ga seg ikke, selv om jeg også har det tøft psykisk så har jeg valgt og åpne meldinger og date.Hjelp.

Anonymkode: c3aeb...d76

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opplevd det samme, svarte bare "nei". Kontakten ga seg ikke, selv om jeg også har det tøft psykisk så har jeg valgt og åpne meldinger og date.Hjelp.

Hvorfor svarte du nei? 

Han mente det nok humoristisk, siden jeg ikke har anledning til å bare komme, på den avstanden. :P jeg skrev at det var fint. Han tok bilde av en utsikt i byen han bor. 

Vil ikke svare nei, da jeg er redd for å virke for alvorlig. Surt har jeg svart tidligere . Ville ta meg sammen ang det, ikke særlig sjarmerende med sure kvinner :/ 

Dater du han fyren du skrev nei til? Eller hva mener du med at kontakten ikke sluttet? Maset han hele tiden? Hvordan går datingen?

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarte du nei? 

Han mente det nok humoristisk, siden jeg ikke har anledning til å bare komme, på den avstanden. :P jeg skrev at det var fint. Han tok bilde av en utsikt i byen han bor. 

Vil ikke svare nei, da jeg er redd for å virke for alvorlig. Surt har jeg svart tidligere . Ville ta meg sammen ang det, ikke særlig sjarmerende med sure kvinner :/ 

Dater du han fyren du skrev nei til? Eller hva mener du med at kontakten ikke sluttet? Maset han hele tiden? Hvordan går datingen?

Tidlig stadie, var ikke interessert i og date noen, oppfattet det som mas og ble irritert.

Videre kontakt ble til interesse, liker en jeg aldri har møtt, første date til uken, så får jeg se. Føler dette er mannen i mitt liv, noe så teit, men likevel oppløftende å leve litt. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tidlig stadie, var ikke interessert i og date noen, oppfattet det som mas og ble irritert.

Videre kontakt ble til interesse, liker en jeg aldri har møtt, første date til uken, så får jeg se. Føler dette er mannen i mitt liv, noe så teit, men likevel oppløftende å leve litt. 

Så det er samme mannen som skrev til deg... da skjønner jeg.

han her hadde vel blitt masete for meg om det ikke var for at jeg fikk følelser. Men det fikk jeg. Men jeg er liredd..

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er samme mannen som skrev til deg... da skjønner jeg.

han her hadde vel blitt masete for meg om det ikke var for at jeg fikk følelser. Men det fikk jeg. Men jeg er liredd..

Jeg "er der", det er så typisk. Er også redd, men hopper i det, jeg kan ikke la være.

• Liker 1
Skrevet

Bruk sparepengene på terapi.

Anonymkode: 2767e...782

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk sparepengene på terapi.

Anonymkode: 2767e...782

:fnise::alice:

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det jeg var redd for. Det hater å være kvinne. Hadde jeg blitt mann hadde jeg sluppet disse tåpelige følelsene vi er utstyrt med :/ 

Nei, du hadde bare vært flinkere til å skjule dem. Menn har også masse følelser, men har et stort press på seg for å ikke virke 'blaut/veik', for å leve opp til en teit gammeldags stereotypi om hva en mann 'skal være'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...