AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Endelig tur med mannen Har reist en del, men synes London er vanskelig. Mye er dyrt, og det meste sentralt litt snuskete? Vil shoppe litt, men viktigere er det å få sett litt av byen. Noen som har tips? Anonymkode: 819ca...f9a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Er for eksempel dette noe? http://www.stgileshotels.com/hotels/united-kingdom/london/stgiles-london 120 gbp per natt. Ok pris? Anonymkode: 819ca...f9a
duplexx Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Kommer an på:) har dere bestilt fly? Jeg pleier å gjøre det enkelt, drar alltid med Norwegian, og bestiller hotell via de. Man kan sikkert gjør det annerledes, men jeg er for lat... Hva er prisrammen deres? Noen plass du gjerne VIL bo? Jeg har fem netter, hotell med unikt over Hyde Park, og betaler 6.000,- for det ca. Da er jeg nær både parken og elven, og syns det er sentralt nok.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Takk for svar! Har bestilt fly. Med SAS. Hva heter hotellet du bor på da? Anonymkode: 819ca...f9a
duplexx Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Har bestilt fly. Med SAS. Hva heter hotellet du bor på da? Anonymkode: 819ca...f9a Jeg valgte Thistle Kensington Gardens, ønsket badekar, ok standard og nærhet til parken så jeg kan jogge hver morgen! Den ligger øverst til venstre for parken. Ikke langt unna Whole Foods heller, og jeg liker Kensington. Skal reise om 10 dager Tenker å leie en sykkel og sykle litt rundt i byen! Har vært der en del ganger, tatt The Eye, kjørt i Themsen, vært i akvariet, men ikke besøkt så mange type severdigheter egentlig... 6.500,- var mer riktig... Men det er mer enn verdt pengene.
neon_sun Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 St.Giles som blir nevnt ovenfor her er helt supert om man ikke er kjent. Ligger i enden av Oxford street, Soho like rundt hjørnet, sentralt til det meste og helt ok standard. Mye nordmenn her. Vekslende kvalitet på rommene, men helt greie rom generelt. Har ikke noe negativ å si etter 4 opphold der. Ellers er bayswater et greit område å bo i.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #7 Skrevet 8. oktober 2017 Bodde på Park Plaza Westminster Bridge første gang jeg var der. Rett over broen ligger parlamentet, London Eye ligger så å si i samme gata, og Westminster tube station ligger like ved. Det var et fint og moderne hotell, litt dyrt, men absolutt verdt pengene. Veldig grei beliggenhet for oss som aldri hadde vært der før, men det var få restauranter og sånne ting i området. Andre gangen jeg var der bodde jeg på New Linden i Notting Hill. Et litt roligere strøk enn førstnevnte, og ca 10 minutter fra nærmeste undergrunnsstasjon. Et veldig koselig hotell i et fint og rolig område, med mange restauranter osv. Uansett om man velger å bo i Westminster, Notting Hill eller andre steder i "kjernen" av byen, så er man jo egentlig nær det meste Anonymkode: b5e89...90e
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #8 Skrevet 8. oktober 2017 Takk for svar! Ikke bestemt meg ennå, men tenker at alt dere skriver kan være aktuelt. Anonymkode: 819ca...f9a
tirben Skrevet 9. oktober 2017 #9 Skrevet 9. oktober 2017 (endret) Lancaster Gate hotel er ok. Rett vef Hyde Park og lett å komme seg rundt både med buss eller tube. Flere stasjoner rett i nærheten. Hotellet har sentral beliggenhet men ligger i en stille og rolig gate. Sjekk priser på feks Booking.com. Endret 10. oktober 2017 av tirben
missdior Skrevet 9. oktober 2017 #10 Skrevet 9. oktober 2017 Vi liker oss i Southwark. Har bodd på citizenm og Hilton bankside. veldig fornøyd med begge hotellene! litt dyrt da
Haugenjenta Skrevet 9. oktober 2017 #11 Skrevet 9. oktober 2017 Samboer og jeg er veldig fornøyd med London House Hotel, vi reiser tilbake om ei uke, ligger i Bayswater og rett ved Bayswater og Queensway undergrunnene. Blir det en tredje gang er det mulig vi går for Thistle Kensington Gardens som noen over her nevnte, var inne og tittet Aldri feil med badekar!
reiselyst72 Skrevet 10. oktober 2017 #12 Skrevet 10. oktober 2017 St. Giles er jo evig populært blant Nordmenn og et helt greit alternativ. Selv har jeg bodd på Strand Palace Hotell er par ganger og vært fornøyd med det. Ligger rett ved Covent Garden og nærme både Soho og Oxford Street. Ellers kan du lese noen flere tips på bra og rimelige hoteller i London her
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #13 Skrevet 12. oktober 2017 St. Giles bor jeg alltid på når jeg er i London Anonymkode: 3d79e...acc
Alvario Skrevet 12. oktober 2017 #14 Skrevet 12. oktober 2017 Personlig liker jeg ikke å bo midt i byen når jeg er i London. Det er så ufattelig mye finere litt utenfor. Jeg bruker å se på ruten til tuben fra flyplassen og inn til bykjernen og på ett sted på veien da. Ender alltid opp i området Earls Vourt, South Kensingthon og Glouster Road. Masse flotte bygninger, gåavstand til mange museum og utrolig mange butikker. Det tar likevel ikke mange minutt å komme seg rundt til det en ellers vil se i London. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå