Gå til innhold

Usj, hva skal jeg gjøre med klesskapet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klesskapet mitt er et lite rom i rommet mitt, og består av en fryktelig stygg stålramme med matchende, rutete kurver. Vil ikke ta bilde da det er veldig lett gjenkjennelig, men tror forklaringen skal være nok. Da vi flyttet inn her, hang det en dritstygg gardin foran for å skjule klærne. Fjernet den etterhvert da det ikke så ut i måneskinn, men et rotete klesskap er ikke så mye finere det heller. Da jeg har innsett at det er umulig å holde det ryddig oppi der, har jeg lyst til å dekke det til på en eller annen måte. Vil gjøre det så billig så mulig, men er egentlig helt tom for idéer. Har tenkt litt å henge en ny gardin foran, men er redd det bare ville sett rart ut. Har også tenkt på skapdører, men aner virkelig ikke hvordan jeg skulle gjort det i praksis. Derfor spør jeg dere om tips, og håper noen her har en god idé :)

Anonymkode: 539ef...1fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mulig med skyvedør foran?

Anonymkode: ff6e7...a31

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det mulig med skyvedør foran?

Anonymkode: ff6e7...a31

Aner ikke, det er forholdsvis smalt og veggen rundt åpningen er veldig tynn, litt over en cm bred vil jeg tro :/

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke, det er forholdsvis smalt og veggen rundt åpningen er veldig tynn, litt over en cm bred vil jeg tro :/

Skinnene festes i taket og i gulvet. 

Skrevet
13 minutter siden, penny_ skrev:

Skinnene festes i taket og i gulvet. 

Har skråtak, så er rundt en halvmeter fra toppen av åpningen og opp til taket. Åpningen går ikke helt ned til gulvet heller :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...