Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er noen her medlemmer på Møteplassen? Jeg har opprettet profil der og det er jo nesten bare alenemødre der. Og så mye mas på den offentlige veggen da! Folk etterlyser kontakt via megafonen, men det virker som om det gjøres lite for å ta kontakt selv.

Anonymkode: e587a...cd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å sende en melding på møteplassen må du betale rundt 300kr i måneden, omtrent ingen kvinner kjøper abonnement der så da er det kanskje ikke rart at de ikke får tatt kontakt. Men det trenger de heller ikke, for mange av de får fint 10-100 meldinger om dagen av menn. 

Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

For å sende en melding på møteplassen må du betale rundt 300kr i måneden, omtrent ingen kvinner kjøper abonnement der så da er det kanskje ikke rart at de ikke får tatt kontakt. Men det trenger de heller ikke, for mange av de får fint 10-100 meldinger om dagen av menn. 

Hvem kjøper abonnement da?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvem kjøper abonnement da?

Menn

Skrevet

Jeg var innom der for et halvt år siden, men jeg har jo barn da. Betalte også faktisk for 1 mnd. Kuttet det fort ut for jeg ble bombadert av meldinger fra menn som var langt unna både sted- og alderspreferansene mine. Orket ikke maset. Det hadde hjulpet mye om folk faktisk gadd å se på profilen før de sendte melding, ikke bare sende melding til alle de liker profilbildet til. Det ble altfor useriøst for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...