AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Hvilket produkt hat du forsøkt og hvilke resultater ga det deg? Noen som hsr brukt Paula's choise? Anonymkode: aff0b...769
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Vil tro det fort vil være billigere å få resept på tretinoin enn det er å kjøpe 1% retinol fra Paula's Choice? Anonymkode: 0bb7e...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #3 Skrevet 10. oktober 2017 På 8.10.2017 den 21.08, AnonymBruker skrev: Vil tro det fort vil være billigere å få resept på tretinoin enn det er å kjøpe 1% retinol fra Paula's Choice? Anonymkode: 0bb7e...7d8 Men også mye mere bivirkninger. Har ikke erfaring med den du nevner TS. Men har erfaring med Retamax fra Zo Medical. Anonymkode: d9356...a14 1
ops2 Skrevet 11. oktober 2017 #4 Skrevet 11. oktober 2017 On 08.10.2017 at 8:11 PM, AnonymBruker said: Hvilket produkt hat du forsøkt og hvilke resultater ga det deg? Noen som hsr brukt Paula's choise? Anonymkode: aff0b...769 Jeg er svært fornøyd med The Ordinarys produkter. Jeg har bare brukt et utgående produkt (har igjen på flasken) men jeg tror den oppdaterte varianten er bedre. Jeg bestiller fra Victoria Health, de sender veldig fort til Norge. https://www.victoriahealth.com/product/Granactive-Retinoid-2-in-Squalane/12622 Deciem The Ordinary har mange positive omtaler. Søk på det og "review" så får du opp mye. 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #5 Skrevet 11. oktober 2017 16 hours ago, AnonymBruker said: Men også mye mere bivirkninger. Har ikke erfaring med den du nevner TS. Men har erfaring med Retamax fra Zo Medical. Anonymkode: d9356...a14 Men også mye mer effektivt. Bivirkninger kan være lik null så lenge en begynner med den laveste dosen samtidig som en introduserer produktet sakte. Anonymkode: 0bb7e...7d8
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #6 Skrevet 11. oktober 2017 Har denne, men den er tøff mot huden: https://no.iherb.com/pr/Life-Flo-Health-Retinol-A-1-Advanced-Revitalization-Cream-1-7-oz-50-ml/29793 Anonymkode: 1c3b8...fac
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #7 Skrevet 11. oktober 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men også mye mer effektivt. Bivirkninger kan være lik null så lenge en begynner med den laveste dosen samtidig som en introduserer produktet sakte. Anonymkode: 0bb7e...7d8 Har gått på ISO og fikk helt jævlig støle ledd, vondt i magen, tørr hud og sprukne lepper. Alle jeg vet om, som har gått på slike piller, har hatt flere bivirkninger. Jeg gikk til slutt over til krembasert hudprogram og er veldig fornøyd med det. Funket kjempebra. Anonymkode: d9356...a14 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #8 Skrevet 11. oktober 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Har gått på ISO og fikk helt jævlig støle ledd, vondt i magen, tørr hud og sprukne lepper. Alle jeg vet om, som har gått på slike piller, har hatt flere bivirkninger. Jeg gikk til slutt over til krembasert hudprogram og er veldig fornøyd med det. Funket kjempebra. Anonymkode: d9356...a14 Jeg snakker ikke om pillene her, men kremer med tretinoin. Burde kanskje ikke sagt "laveste dosen", men heller laveste "styrken". Tretinoin i kremform finnes i styrkene 0.025%, 0.05% og 0.1%. Anonymkode: 0bb7e...7d8 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #9 Skrevet 11. oktober 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker ikke om pillene her, men kremer med tretinoin. Burde kanskje ikke sagt "laveste dosen", men heller laveste "styrken". Tretinoin i kremform finnes i styrkene 0.025%, 0.05% og 0.1%. Anonymkode: 0bb7e...7d8 Jeg sier jeg fikk bivirkninger på piller. Så gikk jeg over til ZO-program med kremen Retamax med 1% retinol... Anonymkode: d9356...a14 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #10 Skrevet 11. oktober 2017 Når det gjelder tretioninkrem har jeg to venninner som gikk på Airol. Den ene ble kvitt sine plager med den kremen, den andre funket det ikke på (hun begynte på kremprogram fra Elixir til slutt). Anonymkode: d9356...a14 1
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #11 Skrevet 11. oktober 2017 41 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg sier jeg fikk bivirkninger på piller. Så gikk jeg over til ZO-program med kremen Retamax med 1% retinol... Anonymkode: d9356...a14 Den eneste grunnen til at det skulle være logisk at du siterte meg var om du trodde at jeg snakket om pillene. Ellers er det jo ikke logisk at du siterer meg, og spesielt ikke når alt du nevnte var du gikk over til et "krembasert hudprogram" uten å si noe om at kremen du gikk over tid var med retinol. Anonymkode: 0bb7e...7d8 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2017 #12 Skrevet 11. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Den eneste grunnen til at det skulle være logisk at du siterte meg var om du trodde at jeg snakket om pillene. Ellers er det jo ikke logisk at du siterer meg, og spesielt ikke når alt du nevnte var du gikk over til et "krembasert hudprogram" uten å si noe om at kremen du gikk over tid var med retinol. Anonymkode: 0bb7e...7d8 Hvis du ser hva jeg skriver lengre opp i tråden sier jeg tydelig at jeg gikk på kremen Retamax. Svar nr 2 i tråden. Siden tråden spør om erfaring med krem med 1% retinol skal det vel ikke være vanskelig å tenke seg til at kremen jeg da har erfaring med... er med 1% retinol. Tar også 2 sekunder å Google. Hva vil du egentlig? Anonymkode: d9356...a14 1
Salka Skrevet 12. oktober 2017 #13 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg har serumet fra Paula's choice med 1% Retinol. Bruker det på en myserynke som har begynt å komme. Bruker det ikke ellers i ansiktet siden jeg ikke har noen rynker/linjer/kråkeføtter ellers og serumet er dessuten veldig oljete. Skulle ønske det fantes i en lettere variant. Har også Resist barrier repair moisturizer med Retinol fra Paula's choice, den er veldig god. Lett og god for min kombinerte hud samtidig som den gir nok fukt. Har ikke brukt den lenge nok til å vite om den virker enda, men jeg liker den veldig godt og kommer til å fortsette med den.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #14 Skrevet 12. oktober 2017 On 10/11/2017 at 10:19 PM, AnonymBruker said: Hvis du ser hva jeg skriver lengre opp i tråden sier jeg tydelig at jeg gikk på kremen Retamax. Svar nr 2 i tråden. Siden tråden spør om erfaring med krem med 1% retinol skal det vel ikke være vanskelig å tenke seg til at kremen jeg da har erfaring med... er med 1% retinol. Tar også 2 sekunder å Google. Hva vil du egentlig? Anonymkode: d9356...a14 Når du skriver som AB så kan du ikke forvente at folk sitter å følger med på AB-koden for å se nøyaktig "hvem" det er som har postet. Såpass kan hverken du eller jeg forvente når vi skriver med AB. Det sier vel seg selv. Anonymkode: 0bb7e...7d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå