Pludre Skrevet 21. januar 2005 #1 Skrevet 21. januar 2005 Hei Jeg har fått opp følgende melding de siste dagene, og har derfor scannet maskinen for virus mange ganger i det siste. " Norton Antivirus has detected and removed å virus from your computer. C:Document ~ osv Virus name: Trojan. Startpage Action taken: The file was automatically deleted. Hva betyr dette ? sånn som jeg forstår det har maskinen tatt seg av viruset og fjernet det fra maskinen. Men hvorfor får jeg denne meldingen opp stadig vekk ?? Må legge til at jeg har sluttet å bruke IE, og intstallert Firefox, og er rimelig fornøyd med det, for da slipper jeg den siden som popper opp i stedet for starsiden, about:blank, får ikke opp startsiden engang, og heller ikke kommer jeg inn på hotmailen fra IE, da popper dette about blank opp hele tiden, og jeg får ikke åpnet siden. Norton Antivirus fra Symantec har jeg hatt hittil, men nå er abonnementet gått ut, og jeg har AVG Free Edition, og den har funka bra. Noen med ideer om hva jeg bør gjøre ? Hilsen Pludre
Pludre Skrevet 21. januar 2005 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2005 Hei Bare en liten ting til slutt. Jeg har scannet maskinen flere ganger og ikke funnet noe virus eller annet som ikke skal være der. Hilsen Pludre
Gjest Devil's Spawn Skrevet 21. januar 2005 #3 Skrevet 21. januar 2005 Hva betyr dette ? sånn som jeg forstår det har maskinen tatt seg av viruset og fjernet det fra maskinen. Yepp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå