AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Trodde det var ganske vanlig jeg, men forstod på fest med jentene i går at det slett ikke er slik .... De fleste av oss er ca 20, og jeg har brukt mye stay-ups helst siden jeg vel var 15/16. Anonymkode: dc9aa...6e8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Selv om strømpeholdermafiaen her inne prøver å overbevise alle om at det er SÅ behagelig og SÅ bra så er det faktisk et mindretall kvinner som bruker dette i det daglige. Litt flere som bruker det når de skal ha sex, da. Anonymkode: eae8d...279
Norre Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Som mann (uten stayups) tenker jeg at det må være mer lettvint med stayups enn strømpebukse når man f.eks skal på do? Men hva vet vel jeg...
pessimistisk Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Bruker du det til hverdags? Lurer egentlig også litt på hvor vanlig det er, har aldri prøvd men tenkte å ha til halloween iallfall
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, pessimistisk skrev: Bruker du det til hverdags? Lurer egentlig også litt på hvor vanlig det er, har aldri prøvd men tenkte å ha til halloween iallfall Ja, bruker det når ikke kjolen er for kort. Har lenge brukt noen fra HM. Har alltid likt kjoler og skjørt. Liker ikke så veldig godt strømpebuksestrikken rundt livet, da er det faktisk bedre med strømpekanten oppe på lårene. Anonymkode: dc9aa...6e8 2
pessimistisk Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, bruker det når ikke kjolen er for kort. Har lenge brukt noen fra HM. Har alltid likt kjoler og skjørt. Liker ikke så veldig godt strømpebuksestrikken rundt livet, da er det faktisk bedre med strømpekanten oppe på lårene. Anonymkode: dc9aa...6e8 Ok Jeg synes det ser veldig fint ut, så tror jeg må teste jeg også! 2
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #7 Skrevet 9. oktober 2017 13 timer siden, pessimistisk skrev: Ok Jeg synes det ser veldig fint ut, så tror jeg må teste jeg også! Husk å teste litt for å finne type og størrelse som passer bena dine. Anonymkode: dc9aa...6e8 1
annebanane Skrevet 9. oktober 2017 #8 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg har, men bruker de ikke. Det gnisser for mye i toppen av lårene som ikke er dekket av strømpene om jeg skal ut av hjemmet og faktisk gjøre noe.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #9 Skrevet 9. oktober 2017 16 hours ago, AnonymBruker said: Selv om strømpeholdermafiaen her inne prøver å overbevise alle om at det er SÅ behagelig og SÅ bra så er det faktisk et mindretall kvinner som bruker dette i det daglige. Litt flere som bruker det når de skal ha sex, da. Anonymkode: eae8d...279 Litt teit utsagn om denne strømpeholdermafian. Har aldri sett noen prøve å overbevise andre om at der er SÅ behagelig. Folk sier da bare hva de selv synes er behagelig. Det har lite å si for de som synes det er behagelig om flertallet av kvinner ikke bruker det. Dette mindretallet kan fortsatt synes det er behagelig. Jeg bruker det nærmest hver dag Fordi jeg personlig synes det er behagelig. Jeg har ikke noe ønske om å overbevise andre om det. Jeg synes det er behagelig. Anonymkode: dbc63...867 3
Stina234 Skrevet 9. oktober 2017 #10 Skrevet 9. oktober 2017 Jeg bruker stay-up av og til når jeg buker kjole eller skjørt som er kne langt eller lengre. Syntes det er bedre en strømpebukse 1
Perelandra Skrevet 9. oktober 2017 #11 Skrevet 9. oktober 2017 Har aldri brukt stay-ups. Jeg forestiller meg at det lett vil bli som @Moonwalker skriver, at lårene gnisser mot hverandre over strømpekanten, og det blir ubehagelig å gå med. I tillegg må det jo bli kaldt? Det nærmeste jeg kommer stay-ups, er at jeg har noen lange tykke knestrømper som jeg av og til bruker utenpå strømpebuksa hvis det er skikkelig kaldt.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #12 Skrevet 10. oktober 2017 16 timer siden, Perelandra skrev: Har aldri brukt stay-ups. Jeg forestiller meg at det lett vil bli som @Moonwalker skriver, at lårene gnisser mot hverandre over strømpekanten, og det blir ubehagelig å gå med. I tillegg må det jo bli kaldt? Det nærmeste jeg kommer stay-ups, er at jeg har noen lange tykke knestrømper som jeg av og til bruker utenpå strømpebuksa hvis det er skikkelig kaldt. Tja, har ikke opplevd gnissing, muligens noe med type stay-ups du har prøvd. Når det gjelder kulde, er det selvsagt ikke så mye varme verken i strømper eller tynne strømpebukser. Men tror ikke den lille glipen øverst på låret gjør så stor forskjell. Med tanke på litt varme, så bruker jeg også stay-ups under dressbukser eller litt vide bukser på halvkalde dager på vinteren. Det funker faktisk fint, og jeg slipper strømpebuksen som sklir rundt livet. Anonymkode: dc9aa...6e8 2
tirben Skrevet 12. oktober 2017 #13 Skrevet 12. oktober 2017 Liker godt stay ups under trange kjoler, siden jeg da unngår en strikkant i livet. Har aldri vært plaget med gnissing. Men har opplevd at flere sklir ned, og det er jo kjedelig!! Synes ofte de dyre, eks Wolford, sklir ned like ofte som billigere. Har vel ikke funnet de optimale, men tror jeg holder en knapp på Oroblu og Lindex sine.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #14 Skrevet 12. oktober 2017 Bruker det svært sjeldent, syns det blir kaldt og de sklir mye ned. Men er kanskje mer sexy enn strømpiser, om man skal ha sex. Anonymkode: 6ce46...a08
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #15 Skrevet 12. oktober 2017 Stay-ups passer ikke til mine lange bein. De ligger og slenger langs anklene. Opplevelsen jeg ikke setter pris på. Selv om andre utendørs syntes det var rasende morsomt. Anonymkode: c8878...0ce
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #16 Skrevet 14. oktober 2017 På 12.10.2017 den 21.11, AnonymBruker skrev: Stay-ups passer ikke til mine lange bein. De ligger og slenger langs anklene. Opplevelsen jeg ikke setter pris på. Selv om andre utendørs syntes det var rasende morsomt. Anonymkode: c8878...0ce Da har du nok ikke funnet riktig størrelse/merke Anonymkode: dc9aa...6e8
Cata Skrevet 14. oktober 2017 #17 Skrevet 14. oktober 2017 Har ikke, bruker ikke. Prøvde en gang, men de gled bare ned. Meldte meg inn i "strømpebeltemafiaen". 1
Perelandra Skrevet 14. oktober 2017 #18 Skrevet 14. oktober 2017 Finnes det litt tykkere stay ups med fine farger? Når jeg bruker strømpebukse er de i minimum 50 denier, og helst i klare friske farger.
Nerine_ Skrevet 14. oktober 2017 #19 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg har til gode å finne noen som holder seg oppe en hel kveld. De jeg har prøvd sklir alltid ned.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #20 Skrevet 14. oktober 2017 3 timer siden, Cata skrev: Har ikke, bruker ikke. Prøvde en gang, men de gled bare ned. Meldte meg inn i "strømpebeltemafiaen". Stay-ups er en dårlig erstatning for strømper holdt oppe av et strømpebelte i retromodell kjøpt i engelsk spesialforretning på nett. Da sitter strømpene. Ingen sig og slipper det klamme strikket på lårene. Mye penere og strømper koster halvparten av stay-ups (og strømpebukser). Hilsen enda et medlem i mafiaen Anonymkode: a2e53...01b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå