AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Har prøvd å Google litt, men synes det er vannskelig å finne noe svar... Hva liker deres 1 åring å leke med? Tenker kanskje kjøpe duplo, eller dukkevogn? Føler mye av lekene Blir for babyer eller for litt større barn Anonymkode: 5d00d...4bd
Vera Vinge Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Duplo er jo veldig fint. Eller de helt enkleste puslespillene. Eller bøker med harde sider for de minste. Husker vi fikk noen typiske babyleker til et av barna på 1-årsdagen, men det var han helt ferdig med. Og det er bedre å gi noe som er beregnet for en på f.eks. 18 mnd enn mer babyaktige ting. Da varer liksom lekene lenger og de har noe å strekke seg etter.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Min liker slike "puttekasser", duplo, og slike ting man sitter på å kjører. Men egentlig er vel favorittene å lete i skuffer, spise på bøker, dra ned ting fra hyller, og bare observere og se på ting. Og slike leker hvor man trykker på ting som lager lyd. Det er vemdig populært. Anonymkode: becdf...ce8
Måbarefåsiat... Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Gi ungen ullunderetøy og en god lue. De som er så små bryr seg ikke. Alternativt kan du spørre foreldrene.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Vår 1 åring (15 mnd) leker mye med duplo, dukke og dukkevogn, puttekasse, sånne treleker med hull som man kan tre tråder gjennom, lekekjøkken, togbane, bøker (helst med harde sider eller så blir de rever i stykker, klaffebøker er gøy☺) Enig med hun som svarer oppi her, bedre å gi leker beregnet på 18 mnd+ enn å gi leker beregnet på babyer, det kan de fort være ferdig med når de fyller ett ☺👍 Anonymkode: f1cf4...365
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #6 Skrevet 8. oktober 2017 Ville ihvertfall kjøpt noe som er beregnet på litt eldre barn enn ettåringer. Ellers så er ull(så lenge ungen tåler det) og luer, votter o.l. gode alternativer til leker når de er på den alderen. Min ettåring syns doruller er mer spennende enn babyleker Anonymkode: d954e...6fa
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #7 Skrevet 8. oktober 2017 Jeg setter veldig pris på nyttige gaver til mitt barn. I hvertfall når de er så små som 1 år og gjerne leker med alt annet enn sine leker. Til min sønn sin 1 års dag ønsket vi oss uteklær (regntøy, parkeres etc), ulltøy, klær, barnehagesekk, matboks, gavekort på skobutikk, penger til sparekonto, bøker, puslespill Anonymkode: 20fa1...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå