Gå til innhold

Trenger en skikkelig varm vinterjakke

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Dette er den varmeste jeg noengang har hatt.

Vann- og vindtett. Komforttemp. ned til -25

Den er grisedyr!

Den var kjempe dyr for meg😏

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingenting2
Skrevet
26 minutter siden, Ayesh skrev:

Anbefal meg en kjempevarm dun jakke. Må kjøpe imorgen eller på tirsdag

Ts

Bergans. Min har holdt i flere år nå. Kostet 3000,-, men er like god som ny enda. 

Skrevet
34 minutter siden, Ayesh skrev:

Anbefal meg en kjempevarm dun jakke. Må kjøpe imorgen eller på tirsdag

Ts

Du får gå litt fortere så holder du varmen i Helly Hansen-jakka :fnise:  

Anonymkode: 7c547...e3d

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Kle deg etter trelagsprinsippet. Du trenger ingen jakke til flere tusen. Jeg bor i Canada nå. Den delen jeg bor i har ofte -40 grader og jeg har blitt fortalt at kun turister er dumme nok til å kjøpe Canada goose...

Anonymkode: ef3e1...a1d

Jeg bor i norge, og har rett som det er -40 på vinteren. Favorittjakken min kostet 300kr og er fra vero moda. Det er som du sier, det er lagene du har under som er av mest betydning. Ingen her jeg bor har de kjempedyre jakkene

Anonymkode: 3184b...706

• Liker 6
Skrevet
10 timer siden, canacas skrev:

Bergans. Min har holdt i flere år nå. Kostet 3000,-, men er like god som ny enda. 

Hvilken jakke er det?

Ts

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i norge, og har rett som det er -40 på vinteren. Favorittjakken min kostet 300kr og er fra vero moda. Det er som du sier, det er lagene du har under som er av mest betydning. Ingen her jeg bor har de kjempedyre jakkene

Anonymkode: 3184b...706

Skjønner at ull nærmest kroppen varmer best, men noen ganger ønsker man å pynte seg litt, gå med finere klær, og da er det greit med en varm jakke av dun etc.

Anonymkode: 84783...7eb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei Ayesh :) Det er mange gode tips i denne tråden, bl.a. dunjakker til sterkt reduserte priser hos Helsport.no

Anonymkode: 96d39...3e2

Takk skal se litt på denne tråden ☺

• Liker 1
Skrevet

Liker du jakken så behold den og gled deg over jakken din.

. Det er viktig å kle seg med lag på lag klær for å holde varmen. Blir jakken for kald når vinteren kommer, så kjøp deg ullundertrøyer med lange armer. Enten de dyrere merketrøyene, eller ull fra Cubus, Lindex, Spar Kjøp eller andre. Pierre Robert og Janus har gode og varme produkter i ull. 

Anonymkode: 920de...2b3

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Liker du jakken så behold den og gled deg over jakken din.

. Det er viktig å kle seg med lag på lag klær for å holde varmen. Blir jakken for kald når vinteren kommer, så kjøp deg ullundertrøyer med lange armer. Enten de dyrere merketrøyene, eller ull fra Cubus, Lindex, Spar Kjøp eller andre. Pierre Robert og Janus har gode og varme produkter i ull. 

Anonymkode: 920de...2b3

Lag på lag er greit det om man skal være ute svært lenge, men om man veksler mellom å være ute og inne blir det fryktelig upraktisk med så mye klær å ta av og på. Jeg kan ihvertfall ikke sitte inne med for mye klær på, svetter med en gang. Da er det enklere med en skikkelig varm jakke som er kjapp å ta av og på. 

Anonymkode: 6867b...56f

Skrevet

Anbefaler deg "Davos" parka fra norske Swims. Vanntett og utrolig lett dunparka. De er dyre; 5000 kr. Men det finnes et outlet hvor du kanskje kan finne til nedsatt pris. 

Anonymkode: 856b2...2c0

Skrevet

Meg igjen som anbefalte Swims. Outleten er hos Swims Devoldfabrikken. Jeg fant min der til kr 3500☺️

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meg igjen som anbefalte Swims. Outleten er hos Swims Devoldfabrikken. Jeg fant min der til kr 3500☺️

Langevåg er et fint sted det, men ikke akkurat i nærheten av der de fleste ferdes til daglig ;) 

Anonymkode: 6867b...56f

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har de nettbutikk, slik at man får kjøpt de samme varene til samme pris på outlet i nettbutikken?

Anonymkode: 96d39...3e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...