Gå til innhold

Blir alltid så deppa på lørdager..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvorfor, fordi jeg lever for helg og avslapning siden jeg ikke liker jobben min. Har både masse venner og kjæreste, så vet ikke hvorfor jeg alltid føler meg litt sånn trist og melankolsk på lørdager. Hva gjør dere på lørdager, og har dere tips til hva jeg kan finne på?

Ofte blir det bare trening eller netflix. 

Anonymkode: 5cac2...7dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvorfor, fordi jeg lever for helg og avslapning siden jeg ikke liker jobben min. Har både masse venner og kjæreste, så vet ikke hvorfor jeg alltid føler meg litt sånn trist og melankolsk på lørdager. Hva gjør dere på lørdager, og har dere tips til hva jeg kan finne på?

Det kan godt være at det ikke er noen grunn heller.  Tror jeg ville tatt en tur til fastlegen. Høres ut som det kan være depresjon. 

• Liker 1
Skrevet
På 8.10.2017 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Viss du har masse vener og også kjærast så er det kanskje høve til å finne på noko anna enn berre trening og Netflix?

Anonymkode: dab94...4d5

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Drikker vin med venner, jobber (hver 6 lørdag kveld) er på byen eller er hjemme og slapper av med godis og TV.

Skrevet

Jeg jobber 12 timer hver lørdag, så har ikke så mye tid å bli deppa..

Anonymkode: 56c56...8c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...