AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Del Skrevet 8. oktober 2017 Jeg vil bare forsvinne... Anonymkode: f8069...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Del Skrevet 8. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare forsvinne... Anonymkode: f8069...caa Hvilke følelser? Anonymkode: 1aa37...2ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Del Skrevet 8. oktober 2017 Følelser jeg har for en feil person. De forsvinner ikke uansett hvor mye jeg prøver å fortrenge dem og kommer tilbake hver gang jeg treffer ham og etter det. Nå sitter jeg og gråter bare, fordi jeg føler at jeg er i en håpløs situasjon og ser ingen utvei som kan være realistisk for meg Anonymkode: f8069...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hvorfor er han feil? Anonymkode: 82d39...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Del Skrevet 8. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er han feil? Anonymkode: 82d39...c0a Fordi han nok ikke føler det samme for meg. Og han er i forhold. Det er jeg også.. Anonymkode: f8069...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #6 Del Skrevet 8. oktober 2017 Er du homo? Anonymkode: 25a5a...8ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #7 Del Skrevet 8. oktober 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du homo? Anonymkode: 25a5a...8ce Nei, er en dame jeg altså og ikke lesbisk... Anonymkode: f8069...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå