AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Skrevet 8. oktober 2017 Hei! jeg fikk meg en søt liten kattunge denne uken, som dessverre ser ut til å ha noen mageproblemer (?). Har lagt merke til friskt blod i avføring og kan tydelig se etter toalettbesøk at han har blod rundt rumpehullet.. Noen som har noen erfaringer eller tanker rundt hva dette kan være? Burde jeg dra til veterinæren i morgen? Anonymkode: 350c3...287
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Skrevet 8. oktober 2017 Selvfølgelig bør du dra til dyrelege med pusen. Det sier seg jo selv at det ikke er normalt, og at det er noe galt om det er blod i avføring både på dyr og mennesker. Anonymkode: be48b...52d 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #3 Skrevet 8. oktober 2017 Bestill time hos Vetrinær med en gang du. Anonymkode: fbcdd...4a1 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Skrevet 8. oktober 2017 Hva ville du ha gjort om det var du selv eller ungen sin som hadde blod i avføringen og rundt rumpa etter dobesøk? Blod i avføringen er ikke normalt uansett menneske eller dyr, så ordne med time snarest! Ring i morgen tidlig! Anonymkode: 0f426...c86 1
Superblomst Skrevet 8. oktober 2017 #5 Skrevet 8. oktober 2017 Enig med de over her, ring dyrlege imorgen. Opplevde det samme med pusen min, og etter avføringsprøver var svaret at katten hadde en parasitt som ikke finnes i Norge (???) og at den måtte avlives.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå