Gå til innhold

Stil forandring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir alltid oppfattet som en snillpike fordi jeg er veldig reservert, er litt redd for å stå for noen av mine meninger, og ja, jeg tenker ganske negativt om meg selv og hvorfor jeg ikke har så mange venner. Jeg lurer alltid på om det har noe med at jeg er svak innvendig...:vetikke:

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror at en stil forandring hadde gitt meg mer selvtillit til å tørre å være meg selv, selvtillit til å drite langt i hva andre syntes om meg. 

Jeg kler meg pent - men jeg vil være edgy. Jeg vil ha stil og være feminin, men likevel ha en liten "slem" side ved stilen min. 

tips?

vær så snill; jeg vil ikke høre om hvordan jeg burde være glad i den personen jeg er, og ikke forandre meg for noen andre osv. Det eneste jeg vil ha er tips angående det jeg spør om :)

Anonymkode: 8fc6f...0de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt, velg litt røffere materialer og detaljer. For eksempel skinn, vasket/slitt denim, asymmetriske snitt, lakk. Velg detaljer som ‘nagler’ og paljetter. Miks og match sukkersøtt med rocka, så får du den edgy looken du leter etter. Lek deg med sminke også, smoky eyes eller en knall lebestift. Ikke glem neggellakk.

Skrevet

Hva gjelder fargevalg bør du bruke rødt, både i klær og makeup. Rødt er en sexy farge som også signaliserer selvtillit. Oransje er en farge som utstråler optimisme og utadvendthet. 

Anonymkode: dc3a2...f30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...