AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hei Var med ei vennine igår. Vi dro inn til Oslo for å møte mammaen hennes. Vi satt på en ganske koselig pub med live musikk, god mat og drikke. Helt ut av det blå tok mammaen hennes opp en pose med pulver og hakka det med bankkortet sitt, lagde 3 linjer og sa "nå skal vi kose oss jenter"!!!!! Venninna mi og mammaen hennes sniffa/snorta sin linje og forventa at jeg skulle ta min :o :o :o Ble helt stum i noen sekunder før jeg gikk derfra..... Jeg er en ganske åpen person og vet at mange driver med dette. Fikk bare litt sjokk at det skjedde rett ved siden av meg. Sendte en melding til venninna mi og ba henne kose seg, men at jeg ikke ville være til stede når noen driver med dop. "Tar toget hjem jeg, vi ses på skolen til mandag. Glad i deg <3" Er det helt vanlig i oslo at cola/cocain er overalt?? Vi bor rett utafor oslo 30min med tog og jeg er ik vant til sånt :S Vi er begge 17år Det sykeste var.... Hva slags mor gir sin egen datter cocaine???? Anonymkode: 1ca35...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Del Skrevet 8. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei Var med ei vennine igår. Vi dro inn til Oslo for å møte mammaen hennes. Vi satt på en ganske koselig pub med live musikk, god mat og drikke. Helt ut av det blå tok mammaen hennes opp en pose med pulver og hakka det med bankkortet sitt, lagde 3 linjer og sa "nå skal vi kose oss jenter"!!!!! Venninna mi og mammaen hennes sniffa/snorta sin linje og forventa at jeg skulle ta min :o :o :o Ble helt stum i noen sekunder før jeg gikk derfra..... Jeg er en ganske åpen person og vet at mange driver med dette. Fikk bare litt sjokk at det skjedde rett ved siden av meg. Sendte en melding til venninna mi og ba henne kose seg, men at jeg ikke ville være til stede når noen driver med dop. "Tar toget hjem jeg, vi ses på skolen til mandag. Glad i deg <3" Er det helt vanlig i oslo at cola/cocain er overalt?? Vi bor rett utafor oslo 30min med tog og jeg er ik vant til sånt :S Vi er begge 17år Det sykeste var.... Hva slags mor gir sin egen datter cocaine???? Anonymkode: 1ca35...94b Denne historien tror jeg ikke på. Anonymkode: de49a...6c1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NotNaomi Skrevet 8. oktober 2017 #3 Del Skrevet 8. oktober 2017 Den tror jeg på. Har selv sett det,og vet om fler etter som jeg hører da. Hva skal en si?? Det er bare helt tragisk. Nå var BV inne i bildet av der jeg selv var vitne,og det er jo helt på sin plass kan du si. Tror du kanskje kan snakke med helsesøster eller noe? Hva tenker du selv da? Bortsett fra at du er sjokkert så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Del Skrevet 8. oktober 2017 Shit! Anonymkode: d903b...fd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Del Skrevet 8. oktober 2017 Grusomt!!! Morra skal jo bli forbanna og gi dattera husarest hvis hun tar den mindreårige ungen sin med slikt. Ikke gjøre det med henne og oppfordre henne til å drive med narkotika. Her burde barneværnet vært varslet og tatt blodprøve av begge. Anonymkode: dd1f0...30c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. oktober 2017 #6 Del Skrevet 8. oktober 2017 Satt de åpenlyst på et spisested og stripa opp cocain og snortet? Beklager, den kjøper jeg ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 8. oktober 2017 #7 Del Skrevet 8. oktober 2017 med utgangspunkt i at historien er sann.. Først tenkte jeg at de er voksne og at du bare bør holde deg unna, men når jeg så hun var 17!? Det er veldig dårlig av en mor! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 8. oktober 2017 #8 Del Skrevet 8. oktober 2017 Dette kan jeg faktisk tro på, jeg har vært borti en lignende hendelse faktisk. Jeg reagerte på samme måte som deg TS, reiste meg og dro derfra. Neste skoledag tok jeg en seriøs prat med venninnen min. Det hjalp derimot ikke og jeg endte opp med å være den dumme 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #9 Del Skrevet 8. oktober 2017 Bor hun sammen med moren sin? Anonymkode: d9b02...feb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #10 Del Skrevet 8. oktober 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Var med ei vennine igår. Vi dro inn til Oslo for å møte mammaen hennes. Vi satt på en ganske koselig pub med live musikk, god mat og drikke. Helt ut av det blå tok mammaen hennes opp en pose med pulver og hakka det med bankkortet sitt, lagde 3 linjer og sa "nå skal vi kose oss jenter"!!!!! Venninna mi og mammaen hennes sniffa/snorta sin linje og forventa at jeg skulle ta min :o :o :o Ble helt stum i noen sekunder før jeg gikk derfra..... Jeg er en ganske åpen person og vet at mange driver med dette. Fikk bare litt sjokk at det skjedde rett ved siden av meg. Sendte en melding til venninna mi og ba henne kose seg, men at jeg ikke ville være til stede når noen driver med dop. "Tar toget hjem jeg, vi ses på skolen til mandag. Glad i deg <3" Er det helt vanlig i oslo at cola/cocain er overalt?? Vi bor rett utafor oslo 30min med tog og jeg er ik vant til sånt :S Vi er begge 17år Det sykeste var.... Hva slags mor gir sin egen datter cocaine???? Anonymkode: 1ca35...94b Hva gjorde dere på pub? Dere er jo mindreårige begge to. Om hun bor med moren sin bør barnevernet kontaktes. Selv om hun snart er myndig. Dette er tragisk. Ville rådført meg med en trygg voksen som kan ta det videre. Bor du selv med en forelder eller kanskje kan du høre med helsesøster på skolen din? Anonymkode: 3706e...023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #11 Del Skrevet 8. oktober 2017 Herregud. Det høres ut som en gal mor. 😬 Jeg har ingen erfaring med det. Det hørtes helt sykt ut. 😱For en ekkel og slem mor. Anonymkode: 73715...18a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #12 Del Skrevet 10. oktober 2017 Kjenner en mor og en sønn som holdt på slik. Mor og sønn gikk til slutt på heroin og satte sprøyter sammen, helt til moren døde. Kontakt barnevernet, la venninnen din få en sjans til å klare seg. Anonymkode: 19a8f...23c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #13 Del Skrevet 10. oktober 2017 17 år og sitter på pub? Åpenlyst inntak av ulovlige stoffer? Mor som gir barnet sitt stoff? Altså..... Gjør deg litt mer flid før du skriver en historie takk.... Anonymkode: 808fc...705 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #14 Del Skrevet 10. oktober 2017 Hvis dette er sant, så kontakter du far, besteforeldre av jenta. Helst ringe bv ..varsle skole. Du kan avverge en dyp tragedie om du varsler Anonymkode: 122ed...9e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #15 Del Skrevet 10. oktober 2017 På 8.10.2017 den 16.03, AnonymBruker skrev: Hei Var med ei vennine igår. Vi dro inn til Oslo for å møte mammaen hennes. Vi satt på en ganske koselig pub med live musikk, god mat og drikke. Helt ut av det blå tok mammaen hennes opp en pose med pulver og hakka det med bankkortet sitt, lagde 3 linjer og sa "nå skal vi kose oss jenter"!!!!! Venninna mi og mammaen hennes sniffa/snorta sin linje og forventa at jeg skulle ta min :o :o :o Ble helt stum i noen sekunder før jeg gikk derfra..... Jeg er en ganske åpen person og vet at mange driver med dette. Fikk bare litt sjokk at det skjedde rett ved siden av meg. Sendte en melding til venninna mi og ba henne kose seg, men at jeg ikke ville være til stede når noen driver med dop. "Tar toget hjem jeg, vi ses på skolen til mandag. Glad i deg <3" Er det helt vanlig i oslo at cola/cocain er overalt?? Vi bor rett utafor oslo 30min med tog og jeg er ik vant til sånt :S Vi er begge 17år Det sykeste var.... Hva slags mor gir sin egen datter cocaine???? Anonymkode: 1ca35...94b 1. Dette er ikke vanlig, selv ikke i Oslo 2. Dette er hårreisende! Hvis du vil være en god venninne så sender du en anonym bekymringsmelding til Barnevernet, slik st de kan sette inn tiltak! Anonymkode: 46bee...81c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #16 Del Skrevet 10. oktober 2017 Alle dere som ikke tror på TS; Opplevelser som dette er ikke så uvanlig. Narkotika i Oslo er veldig vanlig og det foregår åpenlyst på flere utesteder. jeg har sett selv folk som har tatt det uten å prøvd å skjule det. Kokain er også akseptert blandt veldig mange. Min tidligere veninne hadde også en mor som var rusmisbruker og de ruste seg sammen, fra hun var rundt femten. Ikke vær så naive. Narkotika er vanlig. Med all den trollinga her på KG så kan det godt hende at dette ikke er sant altså. Men hvis folk tror at sånt ikke forekommer, tar de feil. Anonymkode: 4c01f...707 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #17 Del Skrevet 10. oktober 2017 På 8.10.2017 den 16.03, AnonymBruker skrev: Hei Var med ei vennine igår. Vi dro inn til Oslo for å møte mammaen hennes. Vi satt på en ganske koselig pub med live musikk, god mat og drikke. Helt ut av det blå tok mammaen hennes opp en pose med pulver og hakka det med bankkortet sitt, lagde 3 linjer og sa "nå skal vi kose oss jenter"!!!!! Venninna mi og mammaen hennes sniffa/snorta sin linje og forventa at jeg skulle ta min :o :o :o Ble helt stum i noen sekunder før jeg gikk derfra..... Jeg er en ganske åpen person og vet at mange driver med dette. Fikk bare litt sjokk at det skjedde rett ved siden av meg. Sendte en melding til venninna mi og ba henne kose seg, men at jeg ikke ville være til stede når noen driver med dop. "Tar toget hjem jeg, vi ses på skolen til mandag. Glad i deg <3" Er det helt vanlig i oslo at cola/cocain er overalt?? Vi bor rett utafor oslo 30min med tog og jeg er ik vant til sånt :S Vi er begge 17år Det sykeste var.... Hva slags mor gir sin egen datter cocaine???? Anonymkode: 1ca35...94b Er "glad i deg" blitt en vanlig hilsen? Jeg synes jeg ser sånne følelsesladede uttrykk "overalt". Anonymkode: 8256d...806 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #18 Del Skrevet 10. oktober 2017 Dropp denne venninnen din. Hun kommer til å ødelegge deg Anonymkode: 11aed...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2017 #19 Del Skrevet 10. oktober 2017 Var dette Oslos bruneste pub siden de tillot mindreårige og ikke brød seg om at gjestend dopet seg der? Og var d kokain eller amfetamin som ble sniffa? coke er meget dyrt... Anonymkode: 551f3...8fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 11. oktober 2017 #20 Del Skrevet 11. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle dere som ikke tror på TS; Opplevelser som dette er ikke så uvanlig. Narkotika i Oslo er veldig vanlig og det foregår åpenlyst på flere utesteder. jeg har sett selv folk som har tatt det uten å prøvd å skjule det. Kokain er også akseptert blandt veldig mange. Min tidligere veninne hadde også en mor som var rusmisbruker og de ruste seg sammen, fra hun var rundt femten. Ikke vær så naive. Narkotika er vanlig. Med all den trollinga her på KG så kan det godt hende at dette ikke er sant altså. Men hvis folk tror at sånt ikke forekommer, tar de feil. Anonymkode: 4c01f...707 Jeg tviler ikke på at det finnes foreldre og barn som ruser seg sammen. Men de pleier vel å være litt mer diskret med det?!? At moren også bød datterenes venninne på kokain uten videre høres veldig merkelig ut. Sjansen for at hun skulle reagere negativt er jo ganske stor ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå