Vendelin Skrevet 21. januar 2005 #1 Skrevet 21. januar 2005 Fotografen vi skal bruke er bare ledig klokka 11:00 eller 11:30 på formiddagen. Fotografen måtte uansett kommet før vielsen, men synes alikevel dette er litt tidlig.(vielsen er 16:00)Synes dere dette er FOR tidlig å ta bilder. Vet ikke hvor lang tid det tar hos frisøren heller, så er litt redd for å ikke rekke det tidsnok. Hvor lang tid har dere brukt på frisyrer dere som har satt opp håret?
Vimsevips Skrevet 22. januar 2005 #2 Skrevet 22. januar 2005 Siden dere ikke har vielse før 16, synes jeg dette var altfor tidlig. Vi hadde fotograf klokka 11, men vi hadde vielse klokka 13:50 Jeg satte opp håret, så jeg møtte hos frisøren klokka 08, og var ferdig 10, 30min tidligere enn beregnet. For meg var dette veldig behagelig. Frisøren min fikset meg mens vi var helt alene i lokalene, og først på slutten begynte det å dukke opp litt folk. Frisøren min holder til inne på et kjøpesenter, så jeg kunne gå ut derfra i brudestasen før senteret var fullt, faktisk møtte vi ikke mer enn et par stykker. Tar dere fotograftimen klokka 11, er dere ferdige ca 13, da har dere 3t til å slappe av på før vielse. Det kan kanskje være greit ? Selv ville jeg riktignok heller hatt en senere time hos fotografen, da vil du heller ikke trenge å møte så tidlig hos frisøren. Klokka 8 er fryktelig tidlig, særlig når vielsen ikke er før 16.
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2005 #3 Skrevet 22. januar 2005 Jeg tror jeg ville prøvd å finne en annen fotograf. Det blir jo fryktelig mye dødtid til bare å sitte og tvinne tommeltotter mellom fotograferingen og vielsen.....
Vienn Skrevet 22. januar 2005 #4 Skrevet 22. januar 2005 Altfor tidlig..; dere tar av den tiden dere kunne slappet av hjemme før alt starter..
Vendelin Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2005 problemet er at det ikke er noen andre aktuelle fotografer i nærheten Jaja..får håpe på avbestilling klokka to..var visst noen som muligens kom til å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå