AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #1 Del Skrevet 8. oktober 2017 Dere som har gått gravide på vinteren (med stor mage), hva slags jakker hadde dere. Eventuelt hva slags jakker tenker dere som er gravide nå og bruke utover høsten/vinteren? Jeg har termin i januar. Foreløpig har jeg en kåpe som passer, men den er litt for fin til for eksempel turer i skogen, pluss at den er ikke varm nok til vinteren. Skulle hatt både en fritidsjakke og en vinterjakke i tillegg, men tenker at det blir så mye å kjøpe inn for så kort tid 🙈 Anonymkode: 25d9f...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #2 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hadde en gravidparkas fra H&m. Brukte den med ullgenser under. Anonymkode: 5133c...dfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillelykke Skrevet 8. oktober 2017 #3 Del Skrevet 8. oktober 2017 Jeg bruker knytekåpe. Nå har ikke jeg vært så mobil at jeg kan gå i skogen og slikt, men både hm og mamalicious har gode jakker til slikt bruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #4 Del Skrevet 8. oktober 2017 Forrige svangerskap kjøpte jeg ikke noen gravidjakke, men fikk en alt for stor dunjakke av moren min dom jeg fikk igjen glidelåsen på. Følte meg dog ikke særlig fin i den, siden den var for bred over skuldrene. Denne gangen har jeg kjøpt en ull mammakåpe. Husker ikke fra hvilket merke. Anonymkode: 342a3...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #5 Del Skrevet 8. oktober 2017 Jeg hadde termin i slutten av februar og brukte mannens allværjakke med tykk strikkegenser eller mannens fleecejakke under. Fashionably fantastic, men jeg gadd ikke kjøpe noen kåpe eller jakke for to måneders bruk... Anonymkode: aba12...c95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #6 Del Skrevet 8. oktober 2017 Brukte mannen sin jakke... Anonymkode: 9dbcf...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #7 Del Skrevet 8. oktober 2017 Det finnes ytterklær for gravide, feks. H&M som er rimelige. Og strikk deg en Skappelgenser el. til å ha under. Anonymkode: b5efd...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 8. oktober 2017 #8 Del Skrevet 8. oktober 2017 Jeg fikk låne en veldig oversize, svart ullkåpe av svigermoren min, som jeg brukte med et vanlig belte i livet/over magen. Den brukte jeg til vanlig, og så arvet jeg en stor, vinterparkas jeg kunne bruke hvis vi skulle gå tur i skogen, til og fra trening o.l. Jeg hadde ikke giddet å legge mye penger i gravid-yttertøy, men om ikke mannen din har noe du kan overta, finner du kanskje noe på Fretex, Finn e.l? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #9 Del Skrevet 8. oktober 2017 Jeg fikk låne min brors dunjakke i strl XXL. Det var ikke fint nei - men jeg var ikke noe pen som høygravid uansett så ut som et berg uansett hvordan jeg kledde meg 😅 Anonymkode: a24b9...bc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #10 Del Skrevet 8. oktober 2017 Jeg har termin i februar og har planer om å stikke hjem til mamma å se hva jeg finner å skapene hennes 😁 (med tillatelse selvfølgelig) Anonymkode: ec2db...43a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #11 Del Skrevet 8. oktober 2017 Takk for tips! Mannens jakker er alt for små (han er høy og tynn) og noe må jeg ha, tror jeg sjekker finn.no Fant en oversized anorakk i skapet som jeg brukte under forrige graviditet (vår/sommer). Den ble redningen på dagens skogstur, men det var bare så vidt den gikk igjen 🙈 Anonymkode: 25d9f...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #12 Del Skrevet 8. oktober 2017 Brukte vanlige jakker og hadde et stort skjerf til å dekke magen. Anonymkode: 94317...eb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #13 Del Skrevet 8. oktober 2017 Kjøpte en billig gravid vinterjakke på hm Anonymkode: 68428...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2017 #14 Del Skrevet 8. oktober 2017 Det finnes jakker som er vanlige- også kan må feste på et ekstra forstykke når magen blir stor. Den jeg har har et ekstra forstykke med hull til å bære baby etter fødsel. Er veldig fornøyd mamalicious. Anonymkode: 02293...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #15 Del Skrevet 9. oktober 2017 Hadde termin i februar. Kjøpte ikke gravidjakke, men gikk med mine vanlige jakker åpne med skjerf. Når du er høygravid er du neppe så mye ute i vinterkulda uansett, så da holder nok det :-). Anonymkode: 9a6a6...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2017 #16 Del Skrevet 9. oktober 2017 jeg kjøpte en sånn gravid/bærejakke på Ellos. Planen var å ikke kjøpe en ny jakke men det var kaldt, jeg følte meg mindre fin med store stygge jakker jeg hadde tilgjengelig, og til slutt kjøpte jeg ei jakke allikevel. noe sånn https://www.ellos.no/vertbaudet/mammajakke/1053897-01 Anonymkode: 3aeb4...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 9. oktober 2017 #17 Del Skrevet 9. oktober 2017 På 8.10.2017 den 14.11, AnonymBruker skrev: Dere som har gått gravide på vinteren (med stor mage), hva slags jakker hadde dere. Eventuelt hva slags jakker tenker dere som er gravide nå og bruke utover høsten/vinteren? Jeg har termin i januar. Foreløpig har jeg en kåpe som passer, men den er litt for fin til for eksempel turer i skogen, pluss at den er ikke varm nok til vinteren. Skulle hatt både en fritidsjakke og en vinterjakke i tillegg, men tenker at det blir så mye å kjøpe inn for så kort tid 🙈 Anonymkode: 25d9f...807 Fant en god og varm gravidparkas på hm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 9. oktober 2017 #18 Del Skrevet 9. oktober 2017 Jeg arvet en vegarbeiderjakke str. XXL fra faren min som jeg brukte hele vinteren, også som høygravid. Veldig god og varm. Hjalp på pupper som ble superømme ved den minste trekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Biloba Skrevet 9. oktober 2017 #19 Del Skrevet 9. oktober 2017 HM vinterjakke for gravide med snøring. Absolutt ikke lekker, men jeg var for mye ute til løsninger som sjal osv som ikke isolerer mot vind og sludd og kulde. Tror jeg ga 5-600 kr for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geirfuglen Skrevet 11. oktober 2017 #20 Del Skrevet 11. oktober 2017 Jeg kjøpte både gravidkåpe og vinterbukse på Finn. Ofte er slike klær brukt i veldig kort tid. Trengte en pen gravidkåpe på jobb, men ellers brukte jeg bare parkasen til mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå