Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips god god hudrens til sensitiv hud? I tillegg er de kombinasjonshud, veldig fet i t-sonen og tørr i kinnene. 

Takk for tips :)

Anonymkode: 2324f...1f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ungått det om du har normal hud, mye større sannsynlighet for å utvikle allergier og andre sensitiviteter når du allerede er sensitiv i huden. Slike kremer kan også gi deg problemhud

Anonymkode: 9844e...bea

Skrevet

Veldig glad i REN sine produkter :) Også den rensen som er for normal hud passer fint til min sensitive hud 

Anonymkode: 2fe78...652

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig fornøyd med Pai. https://www.skinlove.no/hudpleie/ansikt/rens/pai-reisesett-kombinasjonshud.html

Anonymkode: 6e584...781

Er den beregnet på sensitiv hud da? 

Jeg vet ikke hvilket budsjett du har TS, men min vanskelige hud (fet underhud, tørr overhud og så sensitiv at to dager med feil produkter kan gi eksem) har trivdes godt med produkter fra Babor og Decleor. La Roche-Posay fra apoteket har også funket i et knipetak. Her er de jeg har brukt de siste årene: 

Babor Hy-öl og Phytoactive sensitive (brukes sammen, mild og effektiv men litt mye styr synes jeg)

Decleor Aroma Cleanse Micellar oil (dette er favoritten min, mild og supereffektiv, tar alt inkl. vannfast sminke + enklere med bare en komponent) 

La Roche-Posay 3-i-1 rensevann (denne var et kriseinnkjøp når jeg hadde reist på tur og satt igjen toalettmappa hjemme, og funket helt fint, om ikke fullt så effektiv som de andre to) 

Anonymkode: 6e01e...435

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips god god hudrens til sensitiv hud? I tillegg er de kombinasjonshud, veldig fet i t-sonen og tørr i kinnene. 

Takk for tips :)

Anonymkode: 2324f...1f9

Veldig fornøyd med hudrensserien til kanebo. Du føler deg så ren i huden etterpå at det er en fryd. Litt dyr er de, men du verden så dryg den er.Du har den i en liten evighet.

Skrevet

La roche posay har gode renser. Du kan f.eks. prøve toleraine som er for sensitiv hud. Selv bruker jeg effaclar h rensen og er kjempefornøyd. Sistnevnte er for hud som er irritert og sensitiv pga kvisebehandling, men hovedgrunnen til at jeg bruker effaclar h fremfor toleraine er at den har pumpe:)

Eller har simple en ok skumrens, og det samme har the body shop i aloe vera serien. Men disse er mer uttørrende enn de fra lrp.

Anonymkode: ce6d9...1d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...