Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært innom dell.no, elkjop.no og siba.no

Andre som har tips til nettbutikker med tilbud på pc ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med komplett.no De bygger pc etter dine spesifikasjoner. Reklamasjon går også veldig greit.

Selv har jeg en pc fra Dell. Er veldig fornøyd. Blandt annet så er den utrolig stillegående.

Skrevet
Jeg har vært veldig fornøyd med komplett.no  De bygger pc etter dine spesifikasjoner. Reklamasjon går også veldig greit.

Selv har jeg en pc fra Dell. Er veldig fornøyd. Blandt annet så er den utrolig stillegående.

Jeg fant et fint tilbud hos Dell, men jeg var akkurat for seint ute dessverre.

Men vurderer fortsatt Dell ja :wink:

Skrevet

Altså, det er veldig mange og veldig bra nettbutikker:

www.pcutstyr.no

www.mpx.no

www.psdata.no

disse har jeg prøvd selv, og de er veldig bra.

ellers har du:

www.netshop.no

www.techline.no

Hardware.no har en oversikt over de billigste for 2004:

http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=12654

og dinside.no har samlet sammen noen gode pc-pakker fra de forskjellige nettbutikkene her:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=92524

Gjest lurer på?
Skrevet

Menn vurderer fortsatt Dell ja :wink:

Hva vurderer kvinner?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte mesteparten av pc-en min hos pcshop, og er kjempefornøyd med service, pris og leveringstid.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg kjøpte mesteparten av pc-en min hos pcshop' date=' og er kjempefornøyd med service, pris og leveringstid.[/quote']

ehhh... netshop, mente jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

computercity.no!

Du får iallefall ikke noen dårlige pc-er der=)

Skrevet

vil advare mot pc.utstyr.no. I forbindelse med retur av en defekt vare ble det masse rot og tull, og de var ikke spesielt serviceinnstilte. Men de forsøkte å få betalt to ganger for samme vare.

Never ever again!

Vil, som allerede nevnt, anbefale komplett.no, mpx.no.

Skrevet

Takk for svar, jeg endte opp med å ikke kjøpe over nett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Komplett.no

Gjest Anonymous
Skrevet
vil advare mot pc.utstyr.no. I forbindelse med retur av en defekt vare ble det masse rot og tull, og de var ikke spesielt serviceinnstilte. Men de forsøkte å få betalt to ganger for samme vare.

Never ever again!

Vil, som allerede nevnt, anbefale komplett.no, mpx.no.

Kjenner også en som hadde problemer med defekt vare og reklamasjon hos pcutstyr. no. Endte med at han måtte beholde en ubrukelig skjerm og ikke få igjen penger fordi det "hadde gått mer enn sju dager".

Skrevet

Kjenner også en som hadde problemer med defekt vare og reklamasjon hos pcutstyr. no. Endte med at han måtte beholde en ubrukelig skjerm og ikke få igjen penger fordi det "hadde gått mer enn sju dager".

Vel, en småspydig faks fikset saken for samboeren min; han antydet at han ville kringkaste sine opplevelser med firmaet, og først da reagerte de; to dager senere lå en beklagelse sammen med en dvd-film "som plaster på såret" i postkassen.

Men det er vel ikke slik de beholder kunder? Her i gården blir det i hvertfall ikke kjøpt mer fra det firmaet. :-x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...